کد خبر : 1334773 | 30 خرداد 1395 ساعت 12:12 | 95.4K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌آهن: پیکان حق نداشت با محمدی مذاکره کند

گل به خودی پیکان در فصل نقل و انتقالات

با اینکه رضایتنامه مهرداد محمدی برای باشگاه سپاهان صادر شده اما مسئولان باشگاه پیکان با افشای عقد قرارداد با این بازیکن موضوع جدیدی را مطرح کرده‌اند.

گل به خودی پیکان در فصل نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی بدون شک یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان راه آهن در فصل گذشته لیگ برتر بود. او پس از سقوط راه آهن به لیگ دسته اول با پیشنهادهای زیادی از تیم‌های مطرح لیگ برتری مواجه شد اما به واسطه داشتن قرارداد با زردپوشان تهرانی باید با هماهنگی این باشگاه تیم جدیدش را انتخاب می‌کرد. با وجود جدی بودن پیشنهاد پرسپولیس و پیکان اما راه آهنی‌ها رضایتنامه محمدی را برای باشگاه سپاهان صادر کردند تا چند روزی حواشی فروکش کند.


افشای قرارداد با پیکان
امروز اما مدیرعامل باشگاه پیکان یک موضوع جدید را مطرح کرده است. محمود شیعی در آخرین گفت و گوی خود افشا کرده مهرداد محمدی قبل از حضور در سپاهان با این باشگاه قرارداد امضا کرده و حتی ماجرای شکایت از این بازیکن به کمیته انضباطی را نیز پیش کشیده است. شیعی در شرایطی این موضوع را مطرح کرده که باشگاه راه آهن از چنین قراردادی بی اطلاع است.


بی اطلاعی راه آهن
باشگاه راه آهن که رضایتنامه محمدی را برای سپاهان صادر کرده، از امضای قرارداد این بازیکن با پیکان بی اطلاع است. پیمان کیانیان، مالک این باشگاه به "ورزش سه" می‌گوید: من از این موضوع خبر ندارم. اصلاً در جریان قرارداد پیکان با محمدی نیستیم و اگر قراردادی امضا شده، تخلف صورت گرفته است. باشگاه پیکان چطور وقتی بازیکن با ما قرارداد دارد، خودسرانه قرارداد امضا می‌کند. یعنی فوتبال ایران اینقدر بی قانون است؟ این عدم مدیریت از طرف باشگاه پیکان است و باید پاسخگو باشند.


قرارداد پیکان معتبر نیست
باشگاه پیکان در شرایطی از مهرداد محمدی شکایت کرده که عقد قرارداد با این بازیکن بدون اطلاع باشگاه راه آهن تخلف به حساب می‌آید. پیکانی‌ها برای جذب این بازیکن باید از طریق باشگاه راه آهن اقدام می‌کردند. از سوی دیگر محمدی نیز اگر قراردادی امضا کرده، متخلف محسوب می‌شود.
حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: طبیعتاً وقتی بازیکن با یک باشگاه دیگر قرارداد داشته باشد، نمی‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد ببندند و آن قرارداد نمی‌تواند معتبر باشد. اقدام باشگاه پیکان هم در عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگری است، تخلف محسوب می‌شود. البته تا این لحظه شکایتی از باشگاه پیکان به دست ما نرسیده اما اگر شکایت انجام شود، پیگیری می‌کنیم و رأی می‌دهیم.


تنبیه در انتظار پیکان و محمدی؟
به نظر می‌رسد اگر کار به کمیته انضباطی کشیده شود، تنبیه انضباطی در انتظار باشگاه پیکان و مهرداد محمدی باشد. هردو طرف در این ماجرا متخلف هستند چراکه بدون اطلاع باشگاه راه آهن اقدام به عقد قرارداد کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها