کد خبر : 1335398 | 01 تیر 1395 ساعت 17:50 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی شدید مدیران بارسلونا از پدر نیمار

مساله عدم تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا بیش از حد طولانی شده است و در باشگاه بارسلونا دلیل این امر را دخالت های پدر نیمار می دانند.

نارضایتی شدید مدیران بارسلونا از پدر نیمار

 

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل گذشته بود که خبر شروع مذاکرات بین بارسلونا و نیمار بر سر تمدید قرارداد منتشر شد. نیمار تا 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و 10.5 میلیون یورو خالص در سال از این باشگاه حقوق دریافت می کند. آبی اناری ها به دلیل درخشش این بازیکن قصد دارند قرارداد او را تمدید کرده و حقوقش را نیز افزایش دهند اما این مساله هنوز عملی نشده است.

 

1121446

 

موندودپورتیوو در دو روز گذشته با انتشار گزارش هایی ویژه در همین رابطه ادعا کرده است که سه باشگاه پاری سن ژرمن، رئال و منچستریونایتد، سخت در پی متقاعد کردن نیمار برای عدم تمدید قرارداد با بارسلونا هستند و حتی پاریسی ها در برزیل نیز با او و پدرش مذاکراتی فشرده داشته اند بطوریکه در حال حاضر احتمال تمدید قرارداد نیمار 50-50 شده است.

 

مارکا نیز امروز ادعا کرد که مشکل اصلی، پدر نیمار است و اوست که پسرش را برای بررسی پیشنهاد باشگاه های دیگر وسوسه کرده است. طبق ادعای این منبع، مدیران بارسلونا سخت از پدر نیمار شاکی هستند چرا که معتقدند او برخوردهایی دو گانه با آنها داشته است.

پدر نیمار در حالی در مواحهه با مسئولان بارسا از قطعی بودن تمدید قرارداد پسرش حرف می زند که در خفا مذاکرات با باشگاه های دیگر را نیز پیش برده است. در واقع پیشنهاد وسوسه کننده پاری سن ژرمن که دو برابر بارسلوناست، بیش از همه پدر نیمار را تحت تاثیر قرار داده است.

 

در همین رابطه، مونخه، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا نیز امروز در مصاحبه ای هرگونه جدایی نیمار را تکذیب کرد و گفت که منابع لازم برای تمدید قرارداد این بازیکن فراهم شده است.

 

دیدگاه‌ها