کد خبر : 1338446 | 14 تیر 1395 ساعت 01:00 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

نویر: پنالتی‌ جنگ اعصاب بود

دروازه‌بان آلمان به فشار ماراتون پنالتی‌ها برابر ایتالیا اذعان کرد.

نویر:  پنالتی‌ جنگ اعصاب بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 آلمان موفق شد در ماراتون پنالتی‌ها با نتیجه 6 بر 5 از سد ایتالیا بگذرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

 

مانوئل نویر که در مصاف با جان لوئیجی بوفون موفق‌تر عمل کرد و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار نیز انتخاب شد، امروز در مصاحبه‌ای اذعان کرد:" به هیچ عنوان کار ساده‌ای نداشتم. مثل جنگ اعصاب بود. من سعی کردم روی وظایفم به عنوان دروازه‌بان تمرکز کنم؛ اما مسلما هر بار که یکی از پنالتی‌زنان ما پشت توپ می‌ایستاد آرزو می‌کردم ضربه‌اش وارد دروازه شود، که البته گاهی بی‌ثمر بود. بعدش اینطور بود که نباید می‌گذاشتم این ناکامی رویم اثری بگذارد و باید حواسم را جمع کار خودم می‌کردم. همانطوری که گفتم کار ساده‌ای نبود."

 

 

1124353

 

این سنگربان سی ساله در مورد اینکه تا چه حد شیوه پنالتی زدن بازیکنان ایتالیا را می‌شناخت، هم گفت:" مسلما خودم را آماده کرده بودم؛ البته پنالتی مثالی است برای اینکه همیشه تصمیم نهایی را اراده آدم‌ها خواهد گرفت؛ یعنی اینگونه نبود که توپی را به موجب آمادگی قبلی‌ام تشخیص دهم، بلکه هر بازیکنی در مورد اینکه به کجا بزند تصمیم تازه‌ای گرفته بود. آنجایی نمی‌زدند که در گذشته ترجیح می‌دادند بزنند. احتمالا ایتالیایی‌ها خودشان را به خوبی برای ماراتون پنالتی آماده کرده بودند و این را هم می‌دانستند که من مشق‌هایم در این زمینه را نوشته‌ام!"

دیدگاه‌ها