کد خبر : 1339593 | 19 تیر 1395 ساعت 13:48 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر ما تنها ملوان شرایط واگذاری را رعایت کرد

تاجیک: انتقال نفت به بهنام‌پیشرو غیرقانونی است

یکی از سهامداران باشگاه نفت ادعا می کند که واگذاری این باشگاه به بهنام پیشرو غیرقانونی است.

تاجیک: انتقال نفت به بهنام‌پیشرو غیرقانونی است

تاجیک در این باره به "ورزش سه" گفت: انتقال باشگاه نفت تهران به بهنام پیشرو به دلایل مختلف غیرقانونی است و جالب است بدانید این شرکت هیچ عقبه ای ندارد. این شرکت احتمالا از آن دسته از شرکت هایی است که به صورت قارچی رشد کرده است.


او در مورد اینکه گفته می شود سازمان بازرسی در جلسه که در تاریخ پنجم تیرماه برگزار کرده با انتقال باشگاه نفت تهران به بهنام پیشرو موافقت کرده است هم گفت: متاسفانه در مطالبی عنوان شده است که در ساعت 11 صبح تاریخ 5/4/95 در جلسه ای که بین مدیران نفت و سازمان بازرسی کل کشور انجام شده بر سر انتقال این باشگاه به بهنام پیشرو توافق شده است که من فکر می کنم این یک تهمت بزرگ به این سازمان محترم قانون مدار است. سازمان بازرسی هرگز در انتقال یک باشگاه دخالتی نمی کند.


سهامدار باشگاه نفت ادامه داد: سومین نکته این است که نامه مشکوک از طرف موسسه فرهنگی ورزشی نفت به فدراسیون فوتبال ارسال شده است که در آن آمده مراحل واگذاری این باشگاه به بهنام پیشرو انجام شود در حالی که هویت قانونی این نامه زیر سوال است. این نامه مبنای قانونی ندارد و انتظار می رفت صلاحیت مالکین و صحت نقل و انتقال از طرف فدارسیون و سازمان لیگ محرز گردد.


او در مورد پیشنهاد باشگاه ملوان هم می گوید: ملوان تنها کسی بود که تمام شرایط را رعایت کرده بود. نمی گویم برنده شدند چون پیروزی بین دو رقیب است و آنها تنها شرکت کننده ای بودند که شرایط را رعایت کردند و برنده دومی وجود نداشته است و کلمه برنده بین دو نفر مفهوم  پیدا می کند. ما اهل شهر انزلی نیستیم که بخواهیم از آنها حمایت کنیم بلکه از نظر قانونی صحبت می کنیم.


تاجیک در مورد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم می گوید: امتیاز باشگاه نفت تهران را تنها مالکانش می توانند به فروش برسانند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می توانند صلاحیت باشگاه های خواهان نفت را بررسی کنند ولی نمی توانند خودشان برای فروش اقدام کنند چون اختیار آن را ندارند.

دیدگاه‌ها