کد: 134128526 تیر 1395 ساعت 15:0892.6K بازدید

اوکراینی‌های پرسپولیس در باشگاه (عکس)

دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس که شب گذشته به تهران آمده‌اند دقایقی پیش در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر پریمیوف و آلکسی پلی نیاسکی دو بازیکن اوکراینی هستند که برای عقد قرارداد وارد ساختمان باشگاه شدند. این دو بازیکن در خصوص حمله و دفاعی بازی می‌کنند و برای پر کردن خلاء بازیکنان جدا شده پرسپولیسی شده‌اند.

 

1126920


پرسپولیس با عقد قرارداد با این دو بازیکن پرونده نقل و انتقالات امسال خود را می‌بندد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار