
به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن اوکراینی روز گذشته و در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافتند تا پس از توافق با مسئولان این تیم قرارداد خود را به امضا دربیاورند اما پس از جلسه 4 ساعته همه چیز به امروز و بعد از تست های پزشکی این دو بازیکن موکول شد و به همین دلیل دو اوکراینی حاضر امروز در ایفمارک حاضر شدند و تا در تست های مربوط به خود حاضر شوند.
حال پرسپولیسی ها منتظر نتایج مربوط به این تست ها هستند تا درباره جذب این دو نظر نهایی خود را اعلام کنند.