کد خبر : 1341391 | 26 تیر 1395 ساعت 20:50 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با Jornal de Noticias

کوارشما: رونالدو یک کاپیتان واقعی است

ریکاردو کوارشما که در یورو 2016 یکی از ستاره های تاثیرگذار تیم ملی پرتغال بود و کمک کرد این تیم برای اولین بار فاتح جام ملت های اروپا شود، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

کوارشما: رونالدو یک کاپیتان واقعی است

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در یورو 2016 روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرد. او در فاز گروهی تنها در مقابل مجارستان موفق به گلزنی شد و حتی درگیری او با یکی از خبرنگاران پرتغالی و پرتاب دوربین او به دریاچه بسیار خبرساز شد با این حال او با زدن سه گل و ارسال سه پاس گل، نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیم کشورش داشت.

 

1126072

 

کوارشما در مصاحبه با " Jornal de Noticias" در مورد رونالدو گفت:" رونالدو عاشق فوتبال بازی کردن است. او آنطور که برخی تصور می کنند مغرور و متکبر نیست. کریستیانو کاپیتان و یک رهبر واقعی است. او همیشه آماده است تا به همبازیانش کمک کند.

از همان روزهای نخست که در اسپورتینگ با رونالدو هم تیمی بودم، او را تحسین کردم چون در همان نوجوانی مشخص بود چه کیفیتی دارد. در روزهای ابتدایی گاهی اوقات مردم می گفتند که او لاغر و کوچک است و نمی تواند فوتبالیست بزرگی شود. به یاد دارم که به حمام می رفت و چند سطل را پر از آب می کرد و با آن ها وزنه می زد. او آدمی است که هیچ وقت اجازه نمی دهد کسی و یا چیزی باعث ناامیدی اش شود."

دیدگاه‌ها