کد خبر : 1342392 | 30 تیر 1395 ساعت 12:50 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

در سومین سال حضور به سومین قهرمانی رسیدم

اسماعیلی‌فر: این قهرمانی مبارک حدادی‌فر باشد

مدافع – هافبک ذوبی ها می گوید در سومین سال حضور خود در ذوب آهن به سومین عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

اسماعیلی‌فر: این قهرمانی مبارک حدادی‌فر باشد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر در رابطه با پیروزی ذوبی ها در بازی شب گذشته گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و فکر می کنم همه تماشاگران از تماشای این بازی لذت بردند، ما ناگهان 2 بار دروازه خودمان را بازشده دیدیم اما به عشق قاسم حدادی فر همه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بستند و همه دیدند که چطور توانستیم بازی را به سود خودمان کنیم.


وی ادامه داد: ما سعی می کنیم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم، مسلما بازی های لیگ سخت است و همه تیم ها می توانند مدعی باشند، ما به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنیم  و می خواهیم بدون افت در بازی ها به میدان برویم.


اسماعیلی‌فر در رابطه قهرمانی دوم ذوبی ها در سال 95 گفت: در لیگ قبلی ما می توانستیم خودمان را به عنوان قهرمان معرفی کنیم اما این اتفاق نیفتاد ولی خدا را شکر در جام حذفی قهرمانی خود را تجدید کردیم، خوشحالم که در سومین سال حضور در ذوب آهن توانستم به سومین عنوان قهرمانی برسم.


وی در پایان گفت: به همه ذوب آهنی ها مخصوصا قاسم حدادی فر تبریک می گویم، امیدوارم همه آنها از این تیم راضی باشند، ما در فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داریم امیدوارم بتوانیم با پیراهن ذوب آهن به افتخارات جدید برسیم.

دیدگاه‌ها