کد خبر : 1342512 | 30 تیر 1395 ساعت 18:57 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی و برابری راهی ریو شدند

بهادر مولایی از المپیک جا ماند

پس از پایان تمرین سنگین سه وزنه‌بردار حاضر در اردوی تیم ملی و نیز تشکیل دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی در نهایت تکلیف دو سهمیه باقی‌مانده کاروان پنج نفره وزنه‌برداری ایران در برزیل مشخص شد.

بهادر مولایی از المپیک جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، کاروان المپیک ایران تعداد نفرات خود را مشخص کرده است اما نفرات کمی باقی مانده اند تا از سهمیه ایران در ریو استفاده کنند. یکی از این چالش ها در سنگیم وزن وزنه برداری بود جایی که مولایی، براری و هاشمی یکی از آنها باید خط می خورد تا کاردوان 63 نفره ایران نفرات خود را کامل کند.


بر همین اساس جلسه شورای عالی وزنه‌برداری بلافاصله بعد از تمرین وزنه‌برداران اردونشین تیم ملی برگزار شد تا تکلیف 2 سهمیه باقی‌مانده از مجموع 5 سهمیه کاروان مشخص شود. در پایان و پس از توضیحات کامل و فنی سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط چند ماه اخیر وزنه برداران و نیز آخرین رنکینگ 3 سال اخیر مسابقات جهانی در اوزان (94 ،105 و 105+ کیلوگرم) اعضای شورای عالی فنی انتخاب 2 نماینده باقی‌مانده را به رای‌گیری گذاشتند و در نهایت از مجموع 15 رای گرفته شده نتایج زیر کسب و تکلیف 2 سهمیه نهایی کاروان وزنه برداری مشخص شد.


در خاتمه رای‎گیری اعضای شورای عالی به ترتیب محمدرضا براری با کسب 12 رای و علی هاشمی با به دست آوردن 10 رای بعنوان نماینده های المپیکی ایران در اوزان 105 و 94 کیلوگرم گزینش شدند. بهادر مولایی ملی پوش شایسته دسته فوق سنگین اگر چه در چند ماه گذشته زحمات بسیاری را در تمرینات شبانه روزی تیم ملی متحمل شد اما در نهایت بواسطه عملکرد فنی و رکوردی نه چندان قابل قبولی که از خود بجای گذاشت متاسفانه نتوانست بیش از 4 رای از مجموع 13 رای ثبت شده را کسب کرده تا بدین واسطه از قطار ریو پیاده شود.


کاروان 5 نفره وزنه برداری ایران در بازی‎های المپیک 2016 ریو را به ترتیب کیانوش رستمی دردسته 85 کیلوگرم،علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و در نهایت بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم تشکیل می‎دهند.

دیدگاه‌ها