کد خبر : 1345027 | 09 مرداد 1395 ساعت 14:18 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلسازهای هفته اول لیگ برتر (جدول)

کلانتری و صادقیان صدرنشین پاسورهای لیگ

ده بازیکن در بازی‌های هفته اول لیگ برتر موفق شدند برای تیم‌های شان گلسازی کنند که در این میان کلانتری و صادقیان دو بار با پاس‌های خود زمینه‌ساز پیروزی تیمشان شدند.

کلانتری و صادقیان صدرنشین پاسورهای لیگ

به گزارش "ورزش سه"، ده بازیکن از بین بازیکنانی که در هفته اول لیگ برتر به میدان رفتند توانستند با پاس‌های خود زمینه گل زنی دیگر بازیکنان تیم را به وجود بیاورند و نام خود را وارد جدول گلسازهای لیگ شانزدهم کنند.

با بررسی گلسازهای لیگ شانزدهم در هفته اول، همراه "ورزش سه"، باشید:

 

2 پاس گل

 

پیام صادقیان از ماشین‌سازی تبریز

 

پیام صادقیان دو بار موفق شد در بازی تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان گلسازی کند، زمانی که تبریزی‌ها از حریف خود عقب بود با پاس‌های این بازیکن در موقعیت گل زنی قرار گرفتند و موفق شدند سه امتیاز شیرین از اهواز به تبریز ببرند.

 

ایوب کلانتری از سیاه‌جامگان مشهد

 

ایوب کلانتری نیز دو بار سیاه‌جامگان را در موقعیت گل زنی قرار داد، یک بار در نیمه اول و یک بار نیز در نیمه دوم و علی‌رغم جریان بازی با پاس‌های ایوب، مشهدی‌ها گل زنی کردند تا این تیم نیز سه امتیاز مهم را نصیب خود کند.

 

1 پاس گل

 

 

مهرداد کفشگری از پدیده مشهد

 

هافبک باتجربه مشهدی‌ها که فصل‌های اخیر را در جمع سرخ‌های پایتخت گذرانده بود در دیدار حساس این تیم در هفته اول توانست با پاس گل خود زمینه‌ساز کسب سه امتیاز شیرین از اصفهان شود.

 

جلال عبدی از استقلال خوزستان

 

پاس اولین گل تیم قهرمان توسط این بازیکن ارسال شد تا این تیم فاصله خود را با تراکتورسازی به حداقل برساند، این بازی با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

 

محمد قاضی از نفت تهران

 

مهاجم باتجربه نفتی‌ها که امسال را نیز با علی دایی خواهد گذراند مهم‌ترین پاس بازی اول این تیم را ارسال کرد و درنهایت با گلی که به ثمر رسید یک امتیاز برای نفتی‌ها به‌دست آمد.

 

کرار جاسم از تراکتورسازی

 

هافبک عراقی تبریزی‌ها که برای لیگ شانزدهم مجدداً به این تیم پیوست در اولین بازی توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر آن پاس دومین گل این تیم را ارسال کند تا تراکتوری‌ها از اولین بازی در خانه دست‌خالی خارج نشوند.

 

کاوه رضایی از استقلال تهران

 

مهاجم تازه آبی شده فوتبال ایران که حواشی بسیاری در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوست در اولین دیدار توانست بیشترین تأثیر را روی تنها گل این تیم داشته باشد و با پاس زیبای خود باعث گل زنی آبی پوشان شود.

 

مهدی مهدی پور از ذوب‌آهن

 

مهدی پور در حالی پاس تنها گل ذوبی‌ها را در اولین بازی داد که بازیکنان سیاه‌جامگان انتظار داشتند تا به خاطر بازی جوانمردانه این توپ در اختیار آنها قرار بگیرد، هر آنچه بود پاس زیبای مهدی پور به‌کار اصفهانی‌ها نیامد و آنها نتیجه این بازی را از دست دادند.

 

حمید بوحمدان از فولاد خوزستان

 

بازیکن سابق نفتی‌های تهران پس از بازگشت به جنوب در اولین بازی موفق به ارسال پاس گل شد اما تنها گل فولادی‌ها در این بازی برای آنها کارآمد نبود و پاس گل بوحمدان نیز باعث امتیازگیری این تیم نشد.

 

1130180

دیدگاه‌ها