کد خبر : 1346969 | 16 مرداد 1395 ساعت 10:35 | 76.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدی که استقلال را ناامید کرد!

استقلال در حالی در سومین هفته طعم دومین شکست را چشید که در باخت مقابل آبادانی ها نقش امید ملی پوش غیر قابل کتمان بود.

امیدی که استقلال را ناامید کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تلاش گسترده ای انجام داد تا هافبک ملی پوش و بهترین گلزن فصل قبل خود را از رفتن به تیم های عربی حاشیه خلیج فارس منصرف کند به این امید که امید ابراهیمی بتواند در میانه میدان ستون موفقیت های آبی پوشان پایتخت باشد.


ابراهیمی که دیرتر از همه در تمرینات پیش فصل حاضر شد و تا به این جای فصل چوب همین تاخیر در بدنسازی را خورد دیشب در ورزشگاه آزادی تمام طرفداران استقلال از از خود ناامید کرد چون از هر بازیکنی انتظار اشتباه مرگبار در دقیقه 90 می رفت جزء این بازیکن ملی پوش و باتجربه!


دادن یک پنالتی بچه گانه به حریف خوزستانی آن هم در شرایطی که هیچ لزومی نداشت ابراهیمی آن گونه بازیکن آبادانی را در محوطه جریمه سرنگون کند باعث شد تا شب تلخی برای این بازیکن ملی پوش و طرفداران استقلال در آزادی رقم بخورد و آنها ظرف چند دقیقه از تیم برنده تبدیل به تیم بازنده میدان شوند.


در مجموع با نمایش هایی که از امید ابراهیمی به عنوان لیدر میانه میدان استقلال و بازیکن وزنه ای علی منصور در این سه هفته آغازین لیگ برتر دیدیم می توان گفت امید ابراهیمی هنوز با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و زمان می برد تا این هافبک جنگنده و گلزن بتواند در برنامه های تاکتیکی سرمربی استقلال خودش را به اثبات برساند.

دیدگاه‌ها