کد خبر : 1347109 | 16 مرداد 1395 ساعت 16:18 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان زلاتان از فتح کامیونیتی‌ شیلد

زلاتان ابراهیموویچ که در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست، فردا شب در تقابل شیاطین سرخ با لسترسیتی در جام خیریه انگلیس، اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام خواهد داد.

اطمینان زلاتان از فتح کامیونیتی‌ شیلد

به گزارش "ورزش سه"، او به شبکه تلویزیونی MUTV گفت:" این اولین جام قهرمانی خواهد بود که با خود به خانه خواهیم برد. به اعتقاد من هر جام اهمیت بالایی دارد. تا کنون در دوران حرفه‌ای‌ام 30 جام با تیم‌های مختلف به دست آورده‌ام و می‌خواهم بر این تعداد بیفزایم. تا زمانی که هر جام ممکن را به دست نیاورم، راضی نخواهم شد. ما حالا برای تصاحب تمامی عناوین بازی خواهیم کرد و به شخصه برای رسیدن به برد بازی می‌کنم."

 

1130292

 

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ ادامه داد:" به هر تیمی هم که رفته‌ام، آنها هم برای قهرمانی بازی کرده‌اند. اینجا نیامده‌ام که وقت تلف کنم و برای قهرمانی به منچستریوناتید آمده‌ام. بر این باورم که فلسفه من و باشگاه یکی است، به خصوص باشگاهی همچون منچستریونایتد. آنها هم برای قهرمانی ساخته شده‌اند. راه و روش هم باید هیمنطور باشد.

این اولین بازی من خواهد بود. اولین بازی، اولین جام! با تیم ملی سوئد مقابل انگلیس در ومبلی بازی کرده‌ام و باید بگویم که این ورزشگاهی فوق‌العاده است که بی‌صبرانه به دنبال بازی مجدد در آن هستم."

 

تیم‌های منچستریونایتد، قهرمان جام حذفی انگلیس و لسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:30 فردا در دیدار جام کامیونیتی شیلد(خیریه) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها