کد خبر : 1347164 | 16 مرداد 1395 ساعت 19:47 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

2 سورپرایز در ترکیب مرفاوی مقابل ماشین‌سازی

صمد مرفاوی با دو تغییر نسبت به دو بازی اخیر صبا تیمش را به مصاف ماشین سازی می‌فرستد.

2 سورپرایز در ترکیب مرفاوی مقابل ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های روز اولِ هفته سوم لیگ برتر تیم‌های صبای قم و ماشین سازی تبریز از ساعت 20:30 امشب به قضاوت امید سعیدفر در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم خواهند رفت.


حامد لک دروازه‌بان صبا در این مسابقه است؛ هاشم بیک‌زاده و حمیدرضا دیوسالار دو مدافع میانی صبا هستند، قاسم دهنوی با تغییر پست، از هافبک دفاعی به مدافع راست تبدیل شده است و سمت چپ خط دفاعی قمی‌ها را پویا سیف‌پناهی پوشش می‌دهد.


مهران امیری برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب صبا جای گرفته و به همراه وحید علی‌آبادی دو هافبک دفاعی تیم‌شان برابر ماشین سازی هستند. کریم اسلامی و کیوان امرایی به عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند و جلوتر از آنها سید مهدی حسینی هافبک جوان صبا که در هفته اول نیز به عنوان تعویضی به میدان رفته بود انجام وظیفه خواهد کرد. رضا عنایتی نیز مثل دو بازی اخیر صبا تک مهاجم تیم مرفاوی است.


مرفاوی نسبت به دو بازی اخیر داوود بهادری و سید علی فاطمی را نیمکت‌نشین کرده و مهران امیری و سید مهدی حسینی را از ابتدا بازی داده است.


ترکیب صبا مقابل ماشین سازی به صورت زیر است:


حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، مهران امیری، کیوان امرایی، سید مهدی حسینی، کریم اسلامی و رضا عنایتی

دیدگاه‌ها