کد خبر : 1347480 | 17 مرداد 1395 ساعت 17:28 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلیکانی: هدف مان گلزنی و پیروزی بود

گل صنعت نفت را فقط نوروزی می‌توانست بزند

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان می گوید تفاوت بازیکنان این تیم با استقلالی ها تجربه لیگ برتری بودن حریف بود که صنعت نفتی ها نیز از هفته ششم و هفتم می توانند به این تجربه برسند.

گل صنعت نفت را فقط نوروزی می‌توانست بزند

به گزارش "ورزش سه"، امیر زلیکانی درباره پیروزی صنعت نفت در برابر استقلال گفت: ما برای برد به میدان رفته بودیم و شاید کسی باورش نشود، هدفمان این بود که گل بزنیم و ببریم. قبل از بازی در رختکن هم صحبت این بود که اگر گل خوردیم ناامید نشویم که در نهایت توانستیم گل بزنیم و برنده از میدان خارج شویم. استقلال تیم خوبی است اما در مقابل آنها ما خوب بودیم که آنها نتوانستند نتیجه بگیرد. به احتمال زیاد از هفته پنجم و ششم همانند پرسپولیس در سال‌های گذشته نتایج خوبی خواهند گرفت و به بالای جدول می‌رسند.


وی درباره اینکه رقابت مقابل استقلال استرس‌زا نبوده است پاسخ داد: با وجود اینکه برای اولین بار مقابل استقلال حضور داشتم و حتی در رقابت‌های دوستانه هم مسابقه‌ای با  آنها ندشته‌ایم اما اینکه می‌گویید مقابل بازیکنان استقلال قرار گرفتن استرس‌زا بود، باید بگویم فرق یک بازیکن ایرانی حاضر در تیم‌ملی با بازیکنی در لیگ‌های پایین‌تر تمرین کردنشان است. فقط آنها تجربه لیگ‌برتری داشتند و بهتر بازی می‌کردند و بچه‌های ما هم از هفته‌های هفتم، هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر برایشان عادی می‌شود و راحت‌تر به میدان می روند.


او درباره درستی پنالتی‌ تیمشان هم خاطرنشان کرد: دو خطا در محوطه جریمه روی بازیکنان ما انجام گرفت اولی روی علی عبدالله‌زاده بود که داور آن را پنالتی نگرفت و دومی هم روی میلاد جهانی بود که داور آن خطا را پنالتی اعلام کرد. البته خود میلاد در صحبتی که با دوربین نود داشت اعلام کرد که آن خطا صددرصد پنالتی بوده است.


مهاجم صنعت در خصوص تعویضش و حضور نوروزی و عوض شدن نتیجه بازی می گوید: تعویض من و آقای نوروزی باعث ایجاد موقعیت برای صنعت شد و شادی را به تیم آورد. خودم خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم اما آن گلی که رضا نوروزی زد را فقط خودش می‌توانست به گل تبدیل کند چون آن صحنه چیپ زدن خیلی اعتماد به نفس و تجربه می‌خواهد که تنها رضا از این خصوصیت برخوردار است.


بازیکن صنعت در پایان در خصوص رقابتشان در هفته آینده با سپاهان هم افزود: سپاهان تغییرات زیادی در ترکیب اصلی‌اش داشته و بازیکنان جوان زیادی را جذب کرده است. شیوه عبدالله ویسی این است که بازیکنان کم نام و نشان را می‌گیرد و یک تیم خوب با آنها می‌سازد. هفته قبل نتیجه خوبی نگرفتند اما در این هفته نتیجه عالی با به ثمر رساندن 3 گل گرفتند. ان‎شاءالله بتوانیم یک بازی خوب مقابل آنها داشته باشیم و در نهایت برنده بازی باشیم.

دیدگاه‌ها