کد خبر : 1348849 | 21 مرداد 1395 ساعت 19:50 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

حق شمشیرباز ایرانی را خوردند

قلعه‌نویی: تراکتورگونه بازی نکردیم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد تیمش با وجود پیروزی عملکرد خیلی خوبی نداشته است.

قلعه‌نویی: تراکتورگونه بازی نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه نویی پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی در نشست خبری حضور یافت و توضیحاتی را درباره دربی تبریز ارائه کرد.


حق شمشیرباز ایران را خوردند
قبل از هر چیز می‌خواهم در مورد شمشیربازی صحبت کنم. عابدینی چهارم شد اما به نظرم حقش را خوردند و لیاقت کسب مدال داشت باید نگاه وزارت به او دارنده یک مدال باشد.


تشکر از هواداران
از هواداران دو تشکر می کنم. بازی جو بسیار خوبی داشت و هر دو تیم و طرفدارانشان به همدیگر احترام گذاشتند و شعار بازی جوانمردانه اجرا شد. خطیبی این تیم را به لیگ برتر آورد. فوتبال خیلی خوب و منظمی بازی می‌کنند از نیمه دوم اصلا راضی نیستم.


تراکتورگونه بازی نکردیم
درست است که بازی را بردیم اما تراکتورگونه بازی نکردیم و باید حتما این موضوع را بررسی کنیم که چرا باید وقتی حریف 10 نفره است این گونه بی‌انگیزه بازی کنیم. بازیکنان ما نظم دفاعی خود را حفظ کردند. خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم و با این پیروزی به تعطیلات رفتیم ولی از نیمه دوم اصلا راضی نیستم.


تغییر زمین تمرین
این تراکتور با تراکتور مد نظر من فاصله دارد. امیدوارم یادگار امام برای بازی بعد آماده شود. این زمین زمین تمرین است و ما از دوشنبه زمین تمرین‌مان را عوض می‌کنیم و اگر قرار باشد روزی باز هم در این ورزشگاه بازی کنیم بازیکنان حس مسابقه را داشته باشند.

 

ادینیو از شرایط آرمانی دور است
ادینیو بازیکن بزرگی است ولی از شرایط آرمانی اش دور است. محمد ابراهیمی سرعتی را به جلو فرستادیم که تا حدودی بچه ها بهتر شدند و منجر به گل شد و وقتی تعویض ها را انجام دادیم وسط زمین پرس انجام دادیم. ادینیو در آینده بیشتر از این ها به ما کمک خواهد کرد.


مسی هم توپ لو می دهد
درباره سروش رفیعی کم لطفی نکنید. سروش بازیکنی است که هرلحظه می تواند در تیم تاثیر بگذارد. مسی هم از هر هشت توپ 5 تایش را لو می دهد. سروش هم تغییراتی را در خود به وجود آورده ولی بازیکن کلیدی است. ما اوایل نیمه دوم خوب نبودیم. گل دوم را دقیقه نزدیک 90  زدیم. همین که تیم استرس ندارد و دقایق آخر گل می زند این نشان می دهد که تیم شهامت دارد ولی باز می گویم که باید بهتر از این می شدیم.


از تعطیلی لیگ راضی نیستم
ما از تعطیلات راضی نیستیم ولی مهم تیم ملی است و امیدوارم که بچه هایی که به تیم ملی می روند کمک کنند و برای این تیم دعا می کنیم. در 32 کشور وقتی پرچم ایران بالا می رود ما احساس خوب داریم. ما تنها کاری که می توانیم کنیم این است که تیم در شرایط مسابقه نگه داریم.


روی نظم دفاعی باید کار کنیم
ما روی خط دفاعی نباید کار کنیم، ما باید روی ساختار دفاعی کار کنیم. هم بازی با پیکان و هم بازی با ماشین سازی ساختار دفاعی کوچکترین فرصتی ندادند. درست است ما یک گل از پیکان خوردیم ولی نتوانست به دروازه ما نزدیک شود. ما تغییرات در خط دفاعی داشتیم. یک نکته مثبتی مثل محمد، کیانی و سینا عشوری با سیستم 4-4-2 جلو می رویم. ولی باز باید کار کنیم و انشاءالله این موقعیت ها که به دست می آید نظم دفاع مان به هم نخورد.

دیدگاه‌ها