کد خبر : 1348868 | 21 مرداد 1395 ساعت 21:18 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن اخراجی مان جریمه سنگینی می‌شود

خطیبی: به تجربه تراکتور باختیم

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز اعتقاد تیمش در دربی تبریز دچار بدشانسی شده است.

خطیبی: به تجربه تراکتور باختیم

به گزارش "ورزش‌سه"، رسول خطیبی بعد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز به نشست خبری رفت و توضیحاتی را درباره این مسابقه ارائه کرد.

 


فکر کردم در اهواز هستیم
در این هوای گرم احساس می‌کردم به اهواز آمدم. امیدوارم فکری هم برای کولرهای نشست خبری تراکتورسازی شود تا عزیزان خبرنگار اذیت نشوند. به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. صحبتی که دیروز در خصوص این مسئله کردم عملی شد. بازی بدون حاشیه و جنجال بود. در دربی‌ها اتفاقات بدی می‌افتد اما در تبریز این طور نشد. چند مصدوم داشتیم و ترکیب را عوض کردیم. امروز کمی نا هماهنگ بودیم.

 


گلرها پرکار بودند
:من فکر می کنم بیشترین کارایی را گلر تراکتورسازی و گلر ماشین سازی داشتند. ما تغییر سیستم دادیم. و نسبت به یازده نفر که بودیم بهتر بازی کردیم. جلوی تیم تراکتورسازی ده نفره شدن کار  خیلی سختی است ولی بچه ها تلاش خود را کردند. ولی نفرات مصدوم کار ما را کمی خراب کرد.

 


اکثر بازیکنان تجربه دربی نداشتند
داور 3،4 صحنه می توانست خطا نگیرد. ولی قبول دارم که در کل بچه ها تمرکز لازم را نداشتند. به خاطر اینکه اکثر بچه های ما دربی بازی نکرده بودند و بچه های تراکتور باتجربه تر از بچه های ما بودند.

 


خوشبختانه بازی به تعویق نیفتاد
هیات فوتبال و کسانی که این بازی را می خواستند برگزار کنند. من باید تشکر کنم که این اتفاق افتاد. اگر این بازی انجام نمی شد معلوم نبود کی انجام شود، زمانش مشخص نبود و تیم ها ناهماهنگ می شدند. تلاشی که هیات فوتبال انجام داد و کسانی که دوست داشتند این بازی انجام شود، بالاخره نتیجه داد. با اینکه به ضرر ما بود.

 


هواداران تراکتور بیرون نماندند
هواداری که آمده بود تبریزی بود. هوادار باید بیاید و از بازی دربی لذت ببرد و من لازم دانستم از تماشاگران ماشین‌سازی خواهش کنم سکوها را 50-50 کنیم و آنها هم قبول کردند. مهم این بود که جو دوستانه باشد و هوادار بیرون استادیوم نمانده باشند. من فکر می کنم کار خوبی بود و انشاالله که هواداران راضی باشند.

 


اردوی خارج از تبریز می رویم
ما سعی کردیم تمرینات مان را تقسیم بندی کنیم. هم شرایط بدنی خراب نشود و هم بازی مان. در تعطیلات سعی می کنیم اگر ممکن باشد اردویی خارج از تبریز داشته باشیم که از لحاظ بدنی باید مقداری کار کنیم. اردوی گرجستان و سرعین برای این چهار هفته بود. در تعطیلات کار بدنی انجام باید بدهیم که تا نیم فصل با خیال راحت بازی انجام دهیم. در کنار کارهای بدنی باید بازی های دوستانه هم انجام دهیم که در شرایط بازی قرار بگیریم.

 


به داور بی احترامی نکردم
من ممکن است کنار زمین داد بزنم. آن لحظه شما نباید فکر کنید من به داور بی احترامی می کنم. ممکن است به بازیکنم کنار زمین بگویم که بیرون بیاید.

 


می توانستم به صادقیان بازی دهم
قطعا پیام صادقیان به هفته پنجم می رسد. این بازی دکتر به من گفت 10،15 دقیقه آخر می تواند بازی کند ولی دستش از دو ناحیه شکسته و بازیکنی که دستش از سه، چهار روز قبل شکسته باشد، نمی تواند کارایی قبلی را داشته باشد. دوست نداشتم از لحاظ کیفی پیام پایین بیاید و روحیه اش خراب شود. انشاءالله که خوب می شود و به بازی بعدی قطعا می آید.

 


پاکدل جریمه سنگینی می شود
حامد پاکدل بازی قبل که جریمه شد ولی قطعا این بازی هم جریمه سنگین از طرف کمیته انضباطی باشگاه در نظر گرفته می شود.

دیدگاه‌ها