کد خبر : 1350992 | 28 مرداد 1395 ساعت 04:08 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

به مدال کیمیا خوشبینیم

عاشورزاده اسیر المپیک شد و مارا شرمنده کرد

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو با تاکید بر اینکه ناکامی فرزان عاشورزاده به خاطر اسیر شدن وی در شرایط المپیک بود، نسبت به نتیجه گیری سه تکواندوکار دیگر ابراز امیدواری کرد.

عاشورزاده اسیر المپیک شد و مارا شرمنده کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، غلام حسن ذوالقدر با اشاره به عملکود دور از انتظار فرزان عاشورزاده در روز نخست مسابقات تکواندو المپیک که با حذف وی همراه بود، اظهارداشت: قبل از هر چیز بابت نتیجه فرزان از مردم عذرخواهی می کنم، خود من از نتیجه به دست آمده توسط وی واقعا شوکه شدم. همان طور که اشاره کردید نتیجه به دست آمده توسط وی که مدال جهانی، آسیایی و بازی های آسیایی را در اختیار دارد، دور از انتظار بود.

 

وی با تاکید بر اینکه فرزان عاشورزاده برای کسب امتیاز و سهمیه المپیک تلاش زیادی کرد، یادآور شد: فرزان اسیر شرایط حاکم بر المپیک شد، من که خودم ششمین حضور در المپیک را تجربه می کنم به خوبی می دانم که حال و هوای المپیک با دیگر رویدادها فرق دارد. بر همین اساس می گویم فرزان عاشورزاده نتوانست برای حضور در صحنه المپیک خودش را آنطور که باید و شاید آماده کند.

 

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو در این رابطه ادامه داد: پیش از آغاز مسابقه فرزان را در حالت گرم کردن دیدم، او خیلی آماده بود اما وقتی پا به سالن محل برگزاری مسابقات گذاشت، شرایط سالن بر وی و تفکراتش غلبه کرد طوریکه نتوانست از قابلیت هایش استفاده کند، اینگونه ما را شرمنده مردم کرد، خودش هم شرمنده شد.

 

ذوالقدر با ابراز تاسف از اینکه فرزان عاشورزاده باوجود زحمت سه ساله نتوانست نتیجه ای از المپیک ریو بگیرد، گفت: البته فرزان فقط 20 سال دارد و قطعا آینده دار است، امیدوارم از حمایت ها و حتی حمایت های مردمی برخوردار شود و بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.

 

این مقام مسئول در فدراسیون تکواندو با بیان اینکه پیش از المپیک برای تمام اعضای تیم ملی پیش بینی مدال المپیک را کرده بودیم، تصریح کرد: در مورد فرزان که مدال طلا جهان و بازی های آسیایی را دارد و با صدرنشینی در رنکینگ همه را به خود خوش بین کرده بود نیز چنین پیش بینی داشتیم، البته پیش بینی رنگ مدال نداشتیم، در هر صورت فرزان نتوانست طبق پیش بینی ها کار کند فقط امیدواریم بتوانیم المپیک را خوب درک و آنالیز کرده و از تجربه آن برای آینده استفاده کنیم.

 

ذوالقدر در ادامه با ابراز امیدواری از نتیجه گیری سه تکواندوکار دیگر ایران گفت: کیمیا علیزاده که روز پنجشنبه رقابت دارد یک پدیده است، او از المپیک نوجوانان و مسابقات قهرمان جهان به مدال طلا و برنز دست یافته است، در حال حاضر هم از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است طوریکه به او خیلی امیدوار هستیم. فقط امیدواریم اسیر حاشیه نشویم.

 

وی افزود: مهدی خدابخشی هم بازیکن باتجربه ای است، اگر مهدی خودش باشد می تواند یکی از خوشرنگترین مدال ها را بگیرد. سجاد مردانی هم مهیاست برای اینکه از این ماراتن سخت المپیک رو سفید بیرون بیاید.

 

ذوالقدر در پاسخ به این پرسش که باوجود باخت عاشوری و محقق نشدن پیش بینی ها در مورد مدال آوری وی، آیا همچنان به مدال آوری سه تکواندوکار دیگر خوش بین هستید؟، گفت: بله؛ البته اینکه در این رقابت ها تکواندوکار چینی (بخش بانوان) حذف شد، حریف اصلی و کره ای فرزان هم باخت، بنابراین نمی شود همیشه و در هر شرایطی برای خودمان مدال کنار بگذاریم.

 

مدیر سازمان تیم های تکواندو در پایان گفت: مهم این است که با جان و دل تلاش شود، همانگونه که فرزان کم فروشی نکرد اما نتوانست از قابلیت های خودش استفاده کند اما من کماکان منتظر سه مدال هستم.

 

دیدگاه‌ها