کد خبر : 1351075 | 28 مرداد 1395 ساعت 15:40 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

گومس: ندیدم براوو از بازیکنان خداحافظی کند

ستاره پرتغالی جدید بارسلونا این خبر که کلودیو براوو پس از پایان بازی با سویا از هم تیمی هایش خداحافظی کرده را رد کرد.

گومس: ندیدم براوو از بازیکنان خداحافظی کند

 

به گزارش "ورزش سه"، آندره گومس، ماه گذشته پس از کش و قوس های فراوان به بارسلونا پیوست در حالیکه از رئال نیز پیشنهاد داشت. او شب گذشته در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا اولین بازی رسمی خود برای بارسا را انجام داد و کمک کرد آبی اناری ها فاتح این جام شوند.

 

 

1135911

 

 

او در پایان بازی گفت:" خوشحالم از اینکه اولین بازی رسمی خودم برای بارسلونا را انجام دادم. رفته رفته به فرم مطلوبم خواهم رسید چون 10 روز است به تمرینات اضافه شده ام و هنوز در حال شناخت هم تیمی های جدیدم هستم.

می دانم که کارهای زیادی باید انجام دهم و سعی خواهم کرد هر چه زودتر به مرز آمادگی مطلوب برسم. امشب هواداران نیز مثل همیشه در کنار ما بودند و کمک کردند سویا را شکست داده و فاتح سوپرکاپ شویم. بخاطر حمایت ها و تشویق هایشان ممنونم."

 

گومس در مورد شایعه خداحافظی کلودیو براوو از بازیکنان بارسا در پایان بازی گفت:" من چنین چیزی ندیدم. براوو از پیروزی و بازی درخشانی که ارائه داده بود بسیار خوشحال به نظر می رسید. من ندیدم او از بازیکنان خداحافظی کند."

 

احتمال پیوستن آلوس، دروازه بان برزیلی والنسیا به بارسا:" با او هم تیمی بودم و خیلی خوب می شناسمش. دیگو دروازه بان بزرگی است اما در مورد آمدنش به بارسلونا چیزی نمی دانم."

دیدگاه‌ها