کد خبر : 1355151 | 14 شهریور 1395 ساعت 10:11 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

مقصودی: مرغوب ترین چمن را در ورزشگاه پهن می‌کنیم

ماندن چمن یادگار در ترکیه شایعه است

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) مشکلات ایجاد شده در مسیر چمن وارداتی این ورزشگاه شایعه خواند!

ماندن چمن یادگار در ترکیه شایعه است

حبیب مقصودی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اینکه گفته می شود چمن ورزشگاه یادگار در ترکیه مانده و قرار نیست به ایران وارد شود، می گوید: این مسائل شایعه ای بیش نیست. دوستان بحث احتمال آفت زدگی چمن را مطرح کردند؛ در حالی که باید چمن به ایران بیاید تا کیفیتش را ارزیابی می کنیم. ما قطعا اجازه نمی‌دهیم اگر کیفیت چمن خوب نباشد، پهن شود.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: در اطراف ورزشگاه یادگار هیچ چمنزاری وجود دارد و به همین خاطر احتمال آفت زدگی چمن جدید تقریبا محال است. با این حال ما با کارشناسان مختلف مشورت کردیم و اجازه نمی دهیم مشکل خاصی در این باره به وجود بیاید. حتی قبل از پهن شدن چمن نیز ارزیابی کاملی از شرایطش خواهیم داشت.


مقصودی درباره زمان ورود چمن ها به ایران تاکید می کند: طبق هماهنگی هایی که انجام شده نهایتا تا روز شنبه بخش اول چمن ها به تبریز می رسد و کارمان را آغاز می کنیم. در این باره هیچ مشکلی نیست و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.


مدیر ورزشگاه یادگار حرف های خود را اینطور به پایان می برد: مطمئن باشید چمن یادگار مرغوب ترین چمنی خواهد بود که در ایران خواهید دید. جا دارد از مسئولان استانی آذربایجان شرقی کمال تشکر را داشته باشم. همه مسئولان ورزشی و استانی تلاش می کنند تا شرایط به زودی مهیا شود. همچنین گمرک نیز اعلام همکاری کرده که جای تشکر دارد.

دیدگاه‌ها