کد خبر : 1355411 | 15 شهریور 1395 ساعت 10:35 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصودی: تا شعاع 5 کیلومتری هیچ گیاهی نیست

واکنش مدیر یادگار به سازمان حفظ نباتات

مدیرورزشگاه یادگار امام(ره) به اطلاعیه سازمان حفظ نباتات واکنش نشان داد.

واکنش مدیر یادگار به سازمان حفظ نباتات

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته سازمان حفظ نباتات کل کشور به بهانه وجود آفت های گیاهی در چمن های رول شده کشور ترکیه ورود چمن به ایران برای ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را ممنوع کرد. در این اطلاعیه آهنگران مدیرکل قرنطینه به اظهارنظر پرداخته بود.


حبیب مقصودی، مدیر ورزشگاه یادگار درباره مسائل پیش آمده به "ورزش سه" می گوید: این ها همه اش دروغ است؛ من خبری از مصاحبه آقای آهنگران ندارم اما استاندار با مدیرعامل جهادکشاورزی استان آذربایجان صحبت کرده و اتفاقا قول همکاری داده‌اند.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ورزشگاه یادگار در مکانی قرار گرفته که به شعاع 5 کیلومتر هیچ آفت گیاهی وجود ندارد و در منطقه قرنطینه هستیم. اگر آفتی در چمن باشد هم به گیاهان ایرانی ورود نمی کند. از سوی دیگر ما دنبال این هستیم تا بهترین چمن را روی سطح زمین پهن کنیم و قطعا نمی گذاریم چمن آفت زده پهن شود. شک نکنید مشکلی پیش نمی آید و به بهترین شکل ممکن ورزشگاه را آماده می کنیم.


مقصودی از ورود چمن ها به ایران تا اوایل هفته آینده خبر داد: باید یکسری پروسه های اداری طی شود اما پیش بینی می کنم تا روز شنبه چمن های رول شده به ایران وارد شود و بدون مشکل کارمان را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها