کد خبر : 1356792 | 20 شهریور 1395 ساعت 16:35 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با پسکارا

دی بوئر: فصل برای اینتر از فردا شروع می‌شود

اینتر فصل جدید را با یک تساوی و یک شکست آغاز کرده است. نراتزوری ها در چند فصل اخیر نشانی از یک تیم مدعی قهرمانی نداشته اند.

دی بوئر: فصل برای اینتر از فردا شروع می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی جدید اینتر در نشست خبری از بازی پسکارا-اینتر به خبرنگاران گفت:" از اینکه حالا به صورت واقعی همه چیز شروع شده، خوشحالیم. فکر می کنم سه بازی در یک هفته رویکرد مثبتی خواهد داشت، چرا که می توانیم روی برنامه های تیمی کار کنیم.

 

 

1138904

 

 

تنها نکته منفی این است که طی دو هفته گذشته و بازی های ملی، ما تنها با 7 بازیکن اصلی تمرین می کردیم. امروز اولین روزی است که ما همه بازیکنان تیم را در دسترس خواهیم داشت و باید از این موضوع برای تمرکز روی بازی با پسکارا استفاده کنیم. خیلی از بازیکنان 90 دقیقه برای کشورشان به میدان رفتند که این مساله برای ما خوب است. ما مشتاقیم که هر سه امتیاز بازی را به خانه بیاوریم، مساله ای که به آن نیاز داریم، از نظر فیزیکی و روانی حالا ما در وضعیت بهتری نسبت به دو هفته قبل قرار داریم."

 

او ادامه داد:" من قانع شده ام که حالا تیم نسبت به دو بازی قبل هماهنگی بیشتری دارد، می خواهم تیمی را ببینم که برای بازی،  پشت یک ایده واحد متحد شده است. آن ها باید به همراه هم حمله کرده و با هم دفاع کنند، اگر بتوانیم این دو چیز را اجرا کنیم، می توانیم امتیازات را کسب کرده و پیروز شویم.

 

اگر نتیجه بد باشد و تیم هم آن گونه که باید بازی نکند، آن گاه مشکل پیش خواهد آمد. ما تیمی بهتر را در برابر پالرمو مشاهده کردیم و مطمئنم این روند در بازی فردا بهتر هم خواهد شد.

اگرچه این فصل چند هفته پیش آغاز شده و دو بازی از آن گذشته،  اما به نظرم فصل جدید تازه برای ما شروع شده است. طی دو هفته قبل زمان کافی برای تمرین روی مسائل تکنیکی نداشتیم، ما روی مسائل فیزیکی کار کردیم. تا فیفا دی آینده زمان زیادی باقی مانده و به همین دلیل تازه همه چیز برای من شروع شده است، با این وجود نباید دو بازی ابتدایی را از یاد ببریم."

دیدگاه‌ها