کد خبر : 1357165 | 21 شهریور 1395 ساعت 17:04 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم 4 گل بزنیم؛

بصیرت: پاپی تعویض طلایی ما بود

مجید بصیرت مربی تیم سپاهان معتقد است که سپاهان قطعا در آینده این نتایج را جبران خواهد کرد.

بصیرت: پاپی تعویض طلایی ما بود

به گزارش "ورزش‌سه"، مربی سپاهان در پایان بازی در مورد تساوی این تیم در خانه گفت: به نظرم بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط ما زیاد خوب نبود، اما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و می‌توانستیم حداقل چهار گل به پیکان بزنیم. با این حال رحمان احمدی خوب کار کرد و دو موقعیت خوب را از ما گرفت. دو توپ ما هم به تیر دروازه خورد.


مجید بصیرت در مورد عملکرد حسین پاپی که در ابتدای فصل در لیست مازاد ویسی قرار داشت ادامه داد: حسین پاپی بازیکنی است که خوب تمرین می‌کند و تلاش زیادی دارد. پاپی مانند یک بازیکن حرفه‌ای زندگی می‌کند و ویسی به او اعتقاد دارد. حتی قرار بود در این بازی پاپی به‌صورت ثابت بازی کند، اما تشخیص این شد که به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید و به کارمان هم آمد.


مربی تیم سپاهان در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد عملکرد تیم عنوان داشت: همه حریفان اصلی ما این هفته مساوی کردند و تیمی آنچنان فاصله نگرفته است. تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود و تا نیم فصل جزو بهترین تیم‌ها خواهیم شد. قطعاً این نتایج را هم جبران خواهیم کرد.


وی در پایان در مورد بازی هفته آینده برابر ماشین‌سازی در تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی تیمی قابل احترام است. این بازی هم برای ما مانند سایر بازی ها سخت است و فکر نمی‌کنم بازی آسانی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها