کد خبر : 1357290 | 22 شهریور 1395 ساعت 01:10 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی اینتر در خانه پسکارا

اینتر در هفته سوم رقابت های این فصل سری A، امشب هم در خانه پسکارا با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

پیروزی اینتر در خانه پسکارا

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در دقایق پایانی دو بار توسط مائورو ایکاردی به گل رسیدند و توانستند اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاورند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا برتر از حریف بود اما اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه 12 ایجاد شد؛ زمانی که مائورو ایکاردی می توانست روی پاس عالی پریشیچ، دروازه حریف را باز کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه پسکارا پیدا نکرد.


بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم حملات روی دروازه اینتر ترتیب داد. از جمله در دقیقه 33 که کاپراری می توانست پاس بن علی را تبدیل به گل کند اما حضور به موقع میراندا، دروازه نرآتزوری را نجات داد.


دو دقیقه بعد نوبت اینتر بود که روی دروازه پسکارا خطرساز شود اما دو واکنش عالی از بیتزاری، دروازه میزبان را بسته نگه داشت. نمایش هجومی دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1142314

 

 

نیمه دوم هم را هم اینتری ها بهتر شروع کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما کم دقتی بازیکنان اینتر تیم، مانع از رسیدن آنها به گل شد.


در مقابل، این پسکارا بود که در دقیقه 63 به گل برتری رسید. ژان کریستوف باهبک که تنها 5 دقیقه قبل وارد زمین شده بود، روی پاس زامپانو، توانست با یک ضربه والی، دروازه اینتر را باز کند.


اینتری ها که از این گل شوکه شده بودند، حملات شان را از سر گرفتند اما نزدیک بود چند دقیقه بعد روی یک ضدحمله بار دیگر غافلگیر شوند اما واکنش هاندانوویچ، دروازه این تیم را نجات داد.


حملات اینتر ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 77، مائورو ایکاردی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. روی پاس خوب اور بانگا بود که ایکاردی با ضربه سر دروازه پسکارا را باز کرد.


برتری اینتر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام ایکاردی در وقت های اضافه، گل برتری نرآتزوری را به ثمر رساند. کاپییتان اینتر بعد از اینکه توپ را با سینه کنترل کرد، با ضربه ای دیدنی دروازه حریف را مغلوب کرد و اینتر را 2-1 به پیروزی رساند.

دیدگاه‌ها