کد خبر : 1358870 | 27 شهریور 1395 ساعت 19:49 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان خانگی دورتموند برابر دارمشتات

دورتموند موفق شد در ادامه روند نتایج خوب خود، با اقتدار دارمشتات را نیز از پیش رو بردارد.

طوفان خانگی دورتموند برابر دارمشتات

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای ادامه روند خوب هفته های اخیر و عقب نماندن از کورس قهرمانی، به 3 امتیار این دیدار نیاز مبرمی داشت. بازی با برتری شاگردان توخل آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسد.

 

همکاری زیبای کاسترو و عثمان دمبله جوان، زنبورها در همان دقیقه 7 از دارمشتات پیش انداخت. کاسترو در دیدار هفته گذشته این تیم برابر لژیا ورشو در لیگ قهرمانان نیز موفق به گلزنی شده بود.

 

 

1143846

 

 

بعد از گل دورتموند، این تیم باز هم مالک توپ و میدان بود و حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب داد. در دقیقه 30، ضربه سر اوبامیانگ در آستانه ورود به دروازه حریف قرار داشت که با واکنش اسر، سنگربان دارمشتات مواجه شد. در لحظات پایانی نیمه اول نیز دورتموند روی یک حرکت تمرین شده با ضربه ایستگاهی موقعیت خوبی به دست آورد که دمبله قدر آن را ندانست. نیمه اول با برتری 0-1 دورتموند به پایان رسید. بن هتیرا در دقیق 39 جای خود را سیریگو داد. نی میر، میلوسویچ، هان و بن هتیرا از دارمشتات در نیمه اول با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

دورتموند نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کرد و موفق شد باز هم در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. روی همکاری زیبای بازیکنان دورتموند و نفوذ از جناح راست، ضربه سنگین پولیسیچ  با واکنش سنگربان دارمشتات روبرو شد تا آدریان راموس در برگشت دروازه خالی را باز کرده و تیمش با 2 گل از حریف پیش افتد.

 

 

1143845

 

 

دورتموند باز هم به حملات خود ادامه داد و دوباره در دقیق 53 به گل رسید. این بار همکاری بازیکنان دورتموند از جناح راست، موقعیت را در اختیار پولیسیچ  قرار داد تا او با یک ضربه زمینی و دقیق، برای سومین بار دروازه اسر را باز کند.

 

در دقیقه 57، نی میر با تکل خطرناک روی پای آدرین راموس، با دریافت اخطار دوم از زمین اخراج شد تا دارمشتات کار سخت تری برای جبران نتیجه داشته باشد. در دقیقه 63، گوئررو و دمبله جای خود را به امره مور و کاگاوا دادند. در دقیقه 70، کولاک به جای شیپولوک برای دارمشتات به میدان آمد و در دقیقه 71، اشملزر جای خود را به روده داد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 78 و روی همکاری فوق العاده بازیکنان دورتموند، ارسال از جناح راست به کاسترو رسید و او نیز با یک ضربه بسیار زیبای پشت پا، برای چهارمین بار دروازه دارمشتات را باز کند.

 

 

1143851

 

 

گل پنجم دورتموند نیز باز هم روی همکاری هماهنگ و این بار با ضربه پشت پای سباستین روده، هافبک سابق بایرن به ثمر رسید تا روند پیروزی های پر گل دورتموند باز هم تداوم پیدا کند.

 

اما ششمین گل دورتموند در دقیقه 88 و توسط به ثمر رسید تا نمایش فوق العاده تیم توخل همانند بازی با لژیا با برد 0-6 تیمش همراه باشد.

دیدگاه‌ها