کد خبر : 1359634 | 30 شهریور 1395 ساعت 20:50 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ایجنت توره به اظهارات گواردیولا

دیمتری سلوک، مدیربرنامه یحیی توره بعد از مصاحبه تند گواردیولا در عصر امروز، به سرعت به حرف های وی پاسخ داد.

واکنش ایجنت توره به اظهارات گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا امروز تاکید کرد تنها در صورت عذرخواهی رسمی مدیر برنامه یحیی توره، اجازه بازگشت او به تمرینات را خواهد داد.

 

مدیر برنامه توره گفت: "گواردیولا بازی های اخیر خود در منچسترسیتی را با پیروزی سپری کرده است و احساس پادشاهی به او دست داده است.

 

چرا من باید از گواردیولا عذرخواهی کنم؟ مشکلی نسیت من از او عذرخواهی می کنم اما این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که گواردیولا نیز به خاطر رفتاری که با پیگرینی داشته عذرخواهی کند.

 

اگر شما یک جنتلمن باشید، احتیاجی به این مسائل نیست. پیگرینی سال گذشته با منچسترسیتی قرارداد جدیدی امضا کرد و بعد از آن، گواردیولا به جای وی روی نیمکت منچسترسیتی نشست. با این تفاسیر، از نظر من پلگرینی یک جنتلمن است."

 

1144446

 

او همچنین در مورد موفقیت های گواردیولا در بارسا و بایرن گفت:گ پپ در بارسا و بایرن موفق بود اما به پشت پرده این موفقت ها نگاه کنید.

 

تیمی که او در بارسا تحویل گرفت، توسط فرانک رایکارد ساخته شد و او خوش شانس بود که لیونل مسی را در اختیار داشت. این مسی بود که بارسا را ساخت، نه پپ. لوئیس انریکه نشان داد که موفقیت های بارسا ارتباطی به گواردیولا نداشت.

 

در بایرن هم همین طور بود. بایرن قبل از حضور گواردیولا، فاتح سه گانه شد. آنها پیش از آن هم تیم فوق العاده ای داشتند و در خارج از زمین هم بسیار سازمان یافته بودند. او نمی توانست موفق نشود. پدربزرگ من هم می توانست با بایرن قهرمان بوندس لیگا شود.

 

کارلو آنچلوتی بایرن را در اوج نگه خواهد داشت اما تفاوتش این است که فکر می کنم او قهرمان چمپیونزلیگ هم خواهد شد. وقتی گواردیولا بایرن را ترک کرد، خیلی ها از جدایی او خوشحال شدند. او محبوب نبود."

دیدگاه‌ها