کد خبر : 1362997 | 13 مهر 1395 ساعت 18:51 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات تنش های اخیر بهادر با فدراسیون؛

مولایی: به جای حمایت، حمله می‌کنند

وزنه بردار سنگین وزن ایران که امروز به حسادت و غرض ورزی از سوی بهداد سلیمی محکوم شده بود، حالا از رابطه اش با بهداد و دلایل موضع فدراسیون علیه او می گوید.

مولایی: به جای حمایت، حمله می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بهادر مولایی سخت ترین شرایط خود را پشت سر می گذارد که هر یک از این اتفاقات برای نابودی یک ورزشکار می تواند کافی باشد. بدشانسی های او از خط خوردنش برای ترکیب اعزامی به المپیک آغاز شد و فورا پس از آن با تصادف مرگباری همراه شد که خودش به شدت مجروح شد و پدر بزرگش را از دست داد. پس از آن او با فدراسیون در تنش شدیدی وارد شد که نتیجه آن تعلیق بهادر بود و حالا صبح امروز بهداد سلیمی هم موضع شدیدی علیه او گرفت.


بهادر که قبل ها گفته بود هر دو حرکت بهداد در المپیک به درستی خطا گرفته شد، امروز با پاسخ نه چندان دوستانه ای رو به رو شد به طوریکه سلیمی در پاسخ گفته است:«آنهایی که می گوید هر 2 حرکت من خطا بوده است یا غرض دارند و یا حسادت می کنند.» با این حال بهادر بعد از تصادف شدیدی که داشت به جای آنکه بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرد پشت سر هم اتفاقات عجیبی را پشت سر می گذارد. او در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد تک تک حواشی پیش آمده پاسخ می دهد:


* به بهداد حق می دهم از دست من ناراحت باشد اما...
وقتی که من گفتم 2 حرکت بهداد خطا بود به تازگی از المپیک گذشته بود و عصبی بودم. شاید کمی تند آن حرف ها را زدم و به بهداد حق می دهم از دست من ناراحت باشد اما این نظر من بود. در مسابقات هم 3 داور رای می دهند و شاید 2 داور چراغ سفید و یکی قرمز بدهد. آیا آن حرکت قبول نمی شود؟ یا آن داوری که چراغ قرمز داده حسود یا مغرض است؟ من نظرم را گفتم و حالا بعد از 9 سال وزنه زدن آیا نمی توانم در جایگاه یک کارشناس اظهار نظر کنم ؟ خود بهداد هم گفت در حرکت اول آرنجش زده است و حالا بحث در حرکت دوم است. من همیشه از موفقیت های بهداد خوشحال شده ام و در صفحه شخصی ام برای او آرزو موفقیت کرده ام.


* بهداد می گفت کاش در المپیک بودی
در مسیر مراسمی که برای بدرقه المپیکی ها در نظر گرفته بوده اند می رفتیم که در ماشین به بهداد گفتم اگر می توانی کمک کن تا من هم با تیم همراه شوم اما بهداد گفت از دست من کاری بر نمی آید. سهراب مرادی و بقیه بچه ها بودند که این مکالمات رد و بدل شد اما بهداد بعد از بازگشت از المپیک می گفت کاش بودی تا شانس من برای مدال بالاتر می رفت. می گفت می توانستی با زدن چند وزنه و بازی دادن رقبا اوضاع را متفاوت کنی.


* به من انگ توهین به نظام زده اند!
فدراسیون من را از همه طرفه مورد فشار قرار داده است. به جای اینکه بعد از تصادف بیشتر هوای من را داشته باشند اوضاع کاملا علیه من شده است. گفته اند من به نظام توهین کرده ام! من گفته ام متاسفم برای ایران که مربی تیم ملی اش فلانی است. این توهین به نظام محسوب می شود؟ یا اینکه گفته ام کارشناسانی که در صدا و سیما اظهار نظر می کنند، حقوق بگیر فدراسیون هستند. این هم توهین محسوب شده است. صدا و سیما خودش وکیل دارد و اگر توهینی در میان باشد خود آنها پیگیری می کنند.


* حکمی که برای من صادر شده قانونی نیست
در جلسه ای که همگی از فدراسیون حضور داشته اند کمیته انظباطی تشکیل داده اند و من را به جرائم مختلفی که اصلا توجیه قانونی ندارد محکوم کرده اند. من بارها خواستم اسامی کسانی که از وزارت ورزش در این جلسه حضور داشتند را اعلام کنند اما فقط می گویند، بوده اند. ولی اسمی برده نمی شود. من حق این را ندارم که به دلیل انگ هایی که به من زده اند شکایت کنم؟


* فدراسیون اگر افشاگری می کند، همه چیز را افشا کند
بعد از اینکه من را از تیم ملی برای المپیک خط زدند شروع به توجیه این تصمیم کردند. اینکه یک به یک وزنه های 3 سال اخیر من را ریز به ریز باز کردند تا همه حق را به کادر بدهند که تصمیم آنها درست بود اما همه چیز را نگفتند. اینکه من در تایلند دوم شدم؛ آیا گفتند چرا ؟ اینکه من در آمریکا آماده نبودم؛ آیا گفتند چرا ؟ اینکه نتیجه بازی های آسیایی را وسط کشیدند؛ آیا کامل توضیح داده شد؟ کسی گفت بهادر با رباط پاره وزنه زد یا اینکه بعد از 2 هفته تمرین تکنیک به مسابقات فرستاده شد؟ من کل جوانی ام را برای تیم ملی، وزنه زده ام و افتخار مردم، افتخار ایران، افتخار من بوده است اما حالا برای توجیه یک تصمیم بدترین مواضع علیه من گرفته می شود و به اهانت به نظام محکوم شده ام. درد این اتهامات شاید از آن تصادف  برای من دردناک تر بود و توقع این رفتار را نداشتم.


* فدراسیون حتی یک درصد اشتباه خودش را هم قبول ندارد

مگر می شود در جریاناتی به این گستردگی تمام تقصیرات با من باشد. من نمی خواهم بگویم اشتباهات 50- 50 بوده است اما دیگر یک درصد اشتباه از فدراسیون بوده است؟ آنها همین یک درصد را هم قبول ندارند. خود سجاد انوشیروانی گفت اگر اشتباه من نبود برنز بهادر، نقره می شد اما حالا هیچ کدام از این مسائل عنوان نمی شود. هیچ تماسی با من گرفته نشد هیچ حمایتی از من نشد اما این رفتارها هم حق من نبود. من مصاحبه های زیادی کردم که تند بوده است و خیلی هم اسم بردم اما هیچ وقت بی احترامی نکرده ام. من هم بچه این خاک هستم و برای من سرمایه گذاری شده است اما حالا فقط یکی از فدراسیون به من می گوید دیگر مصاحبه نکن تا اوضاع رو به راه شود و بعد یک ساعت بعد علیه من مصاحبه اش منتشر می شود. من حالا با ویلچر جا به جا می شوم و از شنبه می خواهم برای راه رفتن تلاش کنم اما در این شرایط روح و فکر من را به هم ریخته‌اند.

دیدگاه‌ها