کد خبر : 1364220 | 19 مهر 1395 ساعت 14:30 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه دلایل تنفر اسپانیایی ها از پیکه (عکس)

شب گذشته جرارد پیکه پس از اتمام دیدار اسپانیا و آلبانی، از خداحافظی خود با فوتبال ملی پس از جام جهانی روسیه، به دلیل افزایش حجم انتقادات هواداران فوتبال اسپانیا از وی خبر داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که برای بسیاری منتظره بود و البته برخی نیز به این مساله واکنش منفی نشان داده و خواهان تجدیدنظر او از این تصمیم شدند.

 

 

1148935

 

 

پیکه در دو سال اخیر کانون انتقادات هواداران فوتبال اسپانیا بوده و به جرات می توان گفت که در خارج از کاتالونیا، کمتر هوادار فوتبالی در اسپانیا به وی علاقمند است. ریشه این اختلاف بین اسپانیایی ها و پیکه، مربوط به حاشیه سازی های او در دو سال اخیر است.

 

 

1148938

 

 

سپتامبر 2014 در روز ملی کاتالونیا و در راه پیمایی هایی که در خیابان های بارسلونا در جریان بود، پیکه همراه پسر کوچکش «میلان»، در حالیکه پیراهن زرد و قرمز به رنگ پرچم کاتالونیا را بر تن داشتند، دیده شدند. پیکه در چندین مورد از استقلال کاتالونیا از اسپانیا حمایت کرده است.

 

 

1148939

 

1148940

 

 

اتفاقات فینال جام حذفی اسپانیا و حمایت پیکه از سوت های اعتراضی هواداران بارسا و بیلبائو بر علیه سرود ملی اسپانیا، در کنار کنایه های او به رئال در جشن سه گانه بارسلونا در نوکمپ باعث شد تا پیکه در سه بازی ملی متوالی اسپانیا در لئون، اوویدو و آلیکانته به شدت از سوی حاضران در ورزشگاه هو شود.

 

 

1148936

 

 

پیکه در یورو 2016 نیز هنگام پخش سرود ملی اسپانیا، به دلیل قرار گرفتن انگشتش به صورت شکلی خاص، حاشیه ساز شد. او همچنین در هنگام پخش سرود ملی اسپانیا همواره به زمین نگاه می کند و بر خلاف سایر بازیکنان، سرش را بالا نمی گیرد که این مساله نیز از چشم اسپانیایی ها دور نمانده است.

 

 

1148843

 

 

آخرین حاشیه پیکه به شب گذشته بر می گردد که پیکه سرآستین های پیراهنش که به رنگ پرچم اسپانیا بود را قیچی کرد. این مساله با واکنش تند هواداران فوتبال اسپانیا در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

 

 

دیدگاه‌ها