کد خبر : 1364351 | 20 مهر 1395 ساعت 13:30 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مصدومیت زانو

خبر بد برای زیدان: غیبت راموس در دربی

در حالیکه ابتدا گفته شده بود راموس به دلیل مصدومیت در بازی مقابل آلبانی، یک ماه از میادین به دور خواهد ماند، روز گذشته مشخص شد که غیبت او طولانی تر خواهد بود.

خبر بد برای زیدان: غیبت راموس در دربی

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس روز گذشته در کلینیک باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا بررسی های دقیق تری روی پای مصدوم او صورت بگیرد و در نهایت تیم پزشکی رئال اعلام کرد که او از پیچ خوردگی زانو رنج می برد و نوع مصدومیتش به گونه ای است که نمی توان زمان خاصی برای بازگشتش درنظر گرفت.

 

 

1148840

 

 

رسانه های اسپانیایی پس از انتشار این بیانیه و با توجه به سوابق قبلی، اعلام کردند که نوع مصدومیت راموس حداقل به یک ماه و نیم زمان برای بهبودی نیاز دارد و این بدین معنا خواهد بود که رئال 6 هفته باید قید در اختیار داشتن کاپیتان خود را بزند.

بدین ترتیب رئال در بازی مقابل بتیس، بیلبائو، آلاوس، لگانس و دو بازی برابر لژیا ورشو در لیگ قهرمانان، قادر به استفاده از راموس نخواهد بود و به احتمال فراوان او دربی مادرید برابر اتلتیکو را نیز از دست خواهد داد.

 

رئال تا یک ماه دیگر نمی تواند از دو بازیکن کلیدی دیگر خود یعنی کاسیمیرو و مودریچ نیز استفاده کند و مصدومیت راموس در چنین شرایطی، می تواند بدترین خبر ممکن برای زیدان و هواداران رئال باشد.

دیدگاه‌ها