کد خبر : 1365105 | 24 مهر 1395 ساعت 15:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3-0 لسترسیتی

پیروزی خانگی پرگل چلسی مقابل لستر

دیدار تیم های چلسی و لستر سیتی لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی های لندن انتقام شکست فصل گذشته را از مدافع عنوان قهرمانی بگیرند.

پیروزی خانگی پرگل چلسی مقابل لستر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل را خوب شروع کرده بود، در 4 بازی اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و فقط توانسته بود 4 امتیاز از 4 بازی خود کسب کند.

در سوی دیگر لستر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نیز تنها با کسب 8 امتیاز از 7 بازی قبلی خود در جایگاه دوازدهم جدول قرار داشت.

 

بازی با حملات چلسی آغاز شد و لستر که محرز و سلیمانی را روی نیمکت داشت، خیلی زود عقب نشست.

 

 

1149774

 

 

تنها 7 دقیقه از بازی گذشته بود که چلسی روی یک ضربه کرنر به گل اول دست یافت. کرنر ارسالی با اشتباه وس مورگان و دخالت ماتیچ به کاستا رسید و ضربه پای چپ او به تور دروازه لستر نشست.

 

کمی بعد داوید لوئیس دو فرصت خوب را از دست داد که مهمترینش کاشته زیبای او بود که به تیرک دروازه برخورد کرد و در صحنه دیگر اشمایکل مانع از باز شدن دروازه لستر شد.

 

 

1149773

 

 

چلسی که به حملات خود ادامه می داد، دقیقه 32 به گلی دیگر دست یافت. پاس عمقی ماتیچ بازهم با اشتباه مدافعان لستر همراه شد و توپ به هازارد رسید تا ستاره بلژیکی با دریبل اشمایکل گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

نیمه دوم لستر برای کم کردن فاصله با چلسی وارد زمین شد اما حملات این تیم پرخطر نبود و چلسی با دفاع فشرده اجازه خلق موقعیت به شاگردان رانیری نمی داد.

دقیقه 72 بازی چلسی حتی می توانست کار را 3-0 کند اما ضربه کانته را وس مورگان از روی خط برگشت داد تا اه از نهاد کونته بلند شود.

 

 

1149782

 

 

در حالیکه بازی تقریبا متعادل دنبال می شد، ویکتور موزس دقیقه 78 کار لستر را تمام کرد. یک و دوی زیبای او با ناتانیل و ضربه تمام کننده این بازیکن از درون محوطه جریمه باعث ثبت گل سوم چلسی شد تا پرونده بازی بسته شود.

در ادامه حملات دو تیم نتیجه ای نداشت و بازی با نتیجه 3-0 به سود چلسی خاتمه یافت. چلسی با این برد 16 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها