کد خبر : 1365199 | 24 مهر 1395 ساعت 19:34 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید ویسی به هواداران و عقیلی

عبدالله ویسی سرمربی سپاهان در پایان نشست مطبوعاتی امروز که به بازی ذوب آهن اختصاص داشت، به تندی از عملکرد برخی هواداران سپاهان انتقاد کرد.

اعتراض شدید ویسی به هواداران و عقیلی

به گزارش "ورزش سه"، ویسی در بخشی از صحبت هایش گفت: شما کی هستید؟ چی هستید؟ مدیرعامل عوض شد، بازیکن عوض شد، مربی عوض شد پس چرا اتفاقی نیفتاد؟ حالا من بروم مربی دیگری بیاید. آیا اتفاقی می افتد؟ مدام این شعار را می شنویم که چرا فلانی هست و فلانی نیست. شما سپاهان را دوست دارید یا بازیکن را؟ وقتی فضا را برای فردی مهیا کنیم که شخصیت نداشته باشد همین می شود. حالا اگر قرار است با رفتن من درست شود می روم. اینها ادا در می آورند که سپاهانی هستند وگرنه سپاهانی نیستند.

 


او سپس پیکان انتقادات را به سمت هادی عقیلی برد و بدون آنکه نام او را به زبان بیاورد، گفت: شما چرا مردم را گول می زنید؟ هی می گویند فلان بازیکن تعصب دارد و می خواهد باشد. خب، او کجا رفته؟ بازیکنی بوده که رفته حالا می گویند باتعصب است. اگر تعصب داشت نمی گفت یک میلیاردو ۷۰۰میلیون بدهید تا بیایم. شما سپاهان را دوست دارید یا آن ۵۰هزار تومان را؟ سپاهان نامش بزرگ است. ۴ تا آدمی که معلوم الحال هستند می گویند فلان بازیکن باتعصب است. اگر تعصب داشت نمی گفت انقدر پول جلوی من بگذارید تا بیایم.

دیدگاه‌ها