کد خبر : 1365350 | 25 مهر 1395 ساعت 11:36 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار بارسا-سیتی در چمپیونزلیگ

مسی و بارسا، آماده پذیرایی از گواردیولا

ضرب المثلی هست که می گوید رعد و برق سه بار پشت هم به کسی نمی‌زند. اتفاقی که برای بارسلونا هم رخ نداد.

مسی و بارسا، آماده پذیرایی از گواردیولا

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بارسا در دو بازی اخیرش مقابل دپورتیوو لاکرونیا،  برتری را از دست داد، شب گذشته به حریف اجازه بازگشت به بازی نداد؛ مسی هم با گلزنی به میادین بازگشت تا آبی و اناری ها کاملا آماده نبرد با سیتی باشند. با شروع نیمه دوم بارسا با دو گل رافینیا و یک گل از سوارز، با سه گل اختلاف از حریف خود پیش بود؛ مسی هم شروع به گرم کردن کرده بود که ورزشگاه برای تشویق او منفجر شد. مهاجم آرژانتینی که از 21 سپتامبر به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود،  10 دقیقه پس از شروع نیمه به میدان آمد و خیلی سریع و در عرض 3 دقیقه پس از ورود، روی پاس نیمار موفق به گلزنی شد.

 

1149993


در منچستر اما، پپ گواردیولا در شرایطی متفاوت قرار داشت. سرمربی اسپانیایی در حال تماشای تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون بود. این سومین بازی پیاپی بود که سیتی در آن موفق به کسب پیروزی نمی‌شود، هر چند دو پنالتی در طول بازی برای آنها از دست رفت. در نهایت نولیتو گل تساوی بخش را به ثمر رساند و یک امتیاز را برای صدرنشین لیگ برتر به دست آورد. ولی فرم بارسا کاملا با سیتی متفاوت است.

 

1150034

 


سال گذشته گواردیولا به نوکمپ سفر کرد تا شاهد دیدار بارسا و سیتی باشد و به همراه پدرش در روی سکوها تیم محبوبش را تشویق کرد و از ضربه لایی مسی به جیمز میلنر شگفت زده شد. در جریان دیدار دیشب، برنده 5 توپ طلا عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و مطمئنا گواردیولا باید دی وی دی دیدار بارسا را پیش از تقابل دو تیم در روز چهارشنبه تماشا کند.

 

جدا از بازگشت مسی از مصدومیت، بارسا از فرم خوب رافینیا به خوبی استفاده می‌کند. هافبک برزیلی تا به اینجا 4 گل در لالیگا به ثمر رسانده و همینطور سوارز که دوباره پایش به گلزنی باز شد، هر چند او در نیمه دوم بسیار خسته به نظر می‌رسید.

 

1149812


نکته منفی تیم پاکو آلکاسر بود که همچنان در مقابل دروازه حریف ناکام بود. مهاجم اسپانیایی که در تابستان از والنسیا به بارسا پیوست، در نیمه دوم به میدان رفت و چندین بار به خوبی در موقعیت گل قرار گرفت ولی موقعیت‌هایش یکی پس از دیگری از دست رفت و حتی لوئیس انریکه نیز از یکی از این موقعیت‌ها به شدت تعجب کرد.

 

آلکاسر هم پایش به گلزنی بازخواهد شد ولی این پیروزی واکنش بسیار خوبی به شکست 4-3 مقابل سلتاویگو و همچنین غیبت بازیکنان به واسطه حضور در تیم‌های ملی شان بود و به نظر کاتالان‌ها کاملا آماده تقابل با سیتی در روز چهارشنبه هستند. با بازگشت مسی، همه چیز برای آنها متفاوت خواهد بود.

 

منبع: سایت گل

 

ترجمه: روزبه مهری

دیدگاه‌ها