کد خبر : 1365393 | 25 مهر 1395 ساعت 11:53 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی شاگردان دایی دور از چشمان شهریار

مهدی طارمی بعد از گلزنی برابر نفت تهران به سبک مهاجم اول فرانسه و تیم اتلتیکو مادرید به شادی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جنوبی پرسپولیس روز فوق العاده ای را برابر مربی اسبق خود پشت سر گذاشت تا نشان دهد فوت و فن گلزنی را به خوبی از علی دایی فرا گرفته است.

مهدی طارمی که با دو گل خود برابر سپاهان نقش اول پیروزی در فولادشهر را برعهده داشت در دیدار برابر نفت تهران ابتدا با پنالتی خود، پرسپولیس را در مسیر برد قرار داد و در ادامه نیز با ضربه ای دقیق پیروزی تیمش را تثبیت کرد. او بعد از این گل با فراخواندن هم تیمی هایش به دنبال اجرای شادی گل برگرفته از آنتونی گریزمان بود که البته با رسم بندری نیز همراه شد. جشن بندری با حضور ماهینی که البته وحید امیری مبهوت حرکات آنها شد و از انجام آن عاجز بود!

 

1150032

 

در فصل گذشته محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که نقش اول در شادی گل های این تیم را برعهده داشتند، با شادی مخصوص خود باعث ناراحتی و عصبانیت شهریار شده بودند که این مساله باعث شد آنها تمام مسیر منتهی از قم به تهران را به عذرخواهی از او پشت سر بگذارند.


پرسپولیس در فصل گذشته موفق شده بود با گل فرشاد احمدزاده از سد صبای قم که علی دایی هدایت آن را برعهده داشت بگذرد و این دو بازیکن با شادی خود ناراحتی علی دایی را باعث شدند. این دو بازیکن در کنار مهدی طارمی که سابقه شاگردی علی دایی را در کارنامه دارند بلافاصله بعد از بازی و با علم اینکه او از دست شان شاکی شده در تماسی طولانی با او عذرخواهی خود را بابت این اتفاق اعلام کردند. آنها در این بازی البته دور از چشمان شهریار به شادی پرداختند و تلاش داشتند این مساله اتفاق تکراری برای آنها به همراه نداشته باشد.

دیدگاه‌ها