کد خبر : 1365871 | 27 مهر 1395 ساعت 12:58 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان: در ادامه فصل جبران خواهیم کرد

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که تیمش در طول فصل می‌تواند بهتر از این کار کند و در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

زلاتان: در ادامه فصل جبران خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو شب گذشته موفق شدند لیورپول را در آنفیلد با تساوی بدون گل متوقف کنند. لیورپول در بیشتر دقایق بازی، عملکرد بهتری داشت و بر بازی مسلط بود و منچستر، دفاعی کار می‌کرد. انتقاداتی از یونایتد به خاطر این عملکرد به عمل آمده؛ ولی زلاتان معتقد است که در ادامه فصل این عملکرد جبران خواهد شد.

 

1150789

 


او گفت: «فکر می‌کنم بازی خوبی بود؛ ولی سخت بود. منظورم این است که بازی در خانه لیورپول است و آنها تیم‌های خوب را شکست داده اند و امتیاز گرفته اند. فکر می‌کنم نتیجه خوبی گرفتیم، مخصوصا با توجه به نیمه دوم و موقعیت‌هایی که آنها داشتند. ما سخت در تلاش هستیم و هنوز کار سختی در پیش رو داریم ولی خوب است. فکر می‌کنم در نیمه اول آنچه باید را اجرا کردیم و در نیمه دوم، کم و بیش می‌شد دید که آنها بهتر بودند و موقعیت‌های بهتری داشتند. فصلی طولانی پیش روی ماست. شاید حالا امتیاز از دست دهیم؛ ولی هر هفته ممکن است اتفاق دیگری بیفتد. مهم ترین مساله این است که بازی‌هایمان را ببریم و شانس قهرمانی را بالا نگه داریم. اگر در دو بازی پیاپی ببریم، یعنی در شرایط خوبی هستیم.»


زلاتان درباره موقعیت‌هایی که از دست داد گفت: «موقعیت سختی بود. من در حال تصاحب توپ بودم تا اینکه بخواهم به سمت دروازه حریف حمله کنم؛ ولی حداقل باید ضربه ام در چهارچوب می‌بود. در موقعیت بعدی نیز جایگیری خوبی داشتم و این مهم است. دفعه بعد بهتر کار خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها