کد خبر : 1368741 | 09 آبان 1395 ساعت 10:09 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: ایگواین خائن نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که گونسالو ایگواین، مهاجم تیمش که شب گذشته مقابل تیم سابقش ناپولی گلزنی کرد، خائن نیست.

آلگری: ایگواین خائن نیست

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین در انتقالی جنجالی در تابستان با 90 میلیون یورو از ناپولی به یوونتوس پیوست و همین موضوع خشم هواداران ناپولی از او را به همراه داشت. شب گذشته یووه با گل بونوچی از حریفش پیش افتاد ولی کایخون کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 70، ایگواین موفق شد در این دیدار حساس مقابل تیم سابقش گلزنی کند که گلزنی او نیز از شب گذشته جنجال‌های بسیاری را به همراه داشته است.

 

1153541

 


آلگری پس از بازی گفت:" گونسالو کیفیتی فوق العاده دارد و بالاتر از هر چیزی او سخت برای تیم تلاش می‌کند. او خیلی خوشحال بود. طبیعتا این یک بازی ویژه برای او بود. انتخاب یوونتوس، انتخاب بسیار درستی بود و به هیچ وجه نباید حس یک خائن را داشته باشد. در واقع او تصمیم شجاعانه ای گرفت. او بازی خوبی انجام داد و مثل ماریو مانژوکیچ با تمام وجود در زمین حضور داشت. بعضی می‌گویند این دو نمی‌توانند کنار هم بازی کنند ولی من راضی هستم."


آلگری درباره وضعیت یووه در جدول گفت:" این نتیجه برای ما خیلی مهم بود ولی تعیین کننده نیست. رم هنوز می‌تواند برای جام بجنگد. آنها 5 امتیاز فاصله دارند و در صورت کسب پیروزی در دیدار فردا اختلاف به 2 امتیاز خواهد رسید و ناپولی هم 7 امتیاز اختلاف دارد که می‌تواند جبران کند."

دیدگاه‌ها