کد خبر : 1369788 | 12 آبان 1395 ساعت 17:33 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان از جام حذفی کنار رفت

آلومینیوم اراک سومین شگفتی‎ساز جام حذفی

شاگردان مجید جلالی با قبول شکست برابر حریف دسته اولی خود از جام حذفی کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با شکست یک بر صفر برابر آلومینیوم اراک از جام حذفی کنار رفت. شاگردان مجید جلالی که در هفته های گذشته در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده بودند، در دیدار برابر آلومینیوم اراک که در میانه های جدول لیگ یک قرار دارد، به تعدادی از بازیکنان اصلی خود مانند رحمان احمدی و گادوین منشا استراحت داد تا در غیاب این بازیکنان برابر اراکی ها بازنده باشند.


جهانگیر عسگری بازیکن پیشین پیکان در نیمه اول تک گل این دیدار را وارد دروازه تیم سابق خود کرد تا نیمه اول این دیدار به سود شاگردان مهابادی به پایان برسد. در نیمه دوم بازیکنان پیکان برای جبران گل دریافتی حملات متعددی را بر روی دروازه حریف خود انجام دادند اما این حملات به نتیجه نرسید تا پیکان بزرگترین حذف شده این مرحله باشد.


مجید جلالی در نیمه دوم این بازی از آرش برهانی و گادوین منشا استفاده کرد تا نتیجه بازی را تغییر دهد اما عملکرد شاگردان مهابادی اجازه این کار را به پیکانی ها نداد. جلالی در طول نیمه دوم بارها نسبت به وقت کشی بازیکنان آلومینیوم به کادرفنی این تیم و داور مسابقه اعتراض کرد تا برای دقایقی جو ورزشگاه میان هواداران دو تیم متشنج شود.


به این ترتیب پیکان تا به امروز بزرگترین حذف شده این مرحله جام حذفی است. آلومینیوم اراک نیز در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف برنده دیدار سپاهان و پارس جنوبی خواهد رفت.


پیش از این استقلال خوزستان و پرسپولیس، قهرمان و نایب قهرمان لیگ پانزدهم در دور اول این رقابتها برابر حریفان خود شکست خورده بودند تا حذف سومین تیم لیگ برتری، سومین شگفتی را خلق کند.

دیدگاه‌ها