کد خبر : 1369798 | 12 آبان 1395 ساعت 18:15 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: شاید تحلیل من درست نبود!

مجید جلالی، سرمربی تیم پیکان، می گوید که با اینکه از این شکست خیلی ناراحت هستند؛ ولی این شکست می تواند در آینده به تیم کمک کند.

جلالی: شاید تحلیل من درست نبود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پیکان پس از شکست برابر آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


مقصر این شکست من هستم
صادقانه اگر بخواهم بگویم اگر مقصری در این شکست وجود داشته باشد من هستم؛ 7 تا از بازیکنان اصلی را کنار گذاشتم به خاطر اینکه باورهای خوبی نسبت به تیمم پیدا کردم و فکر می کنم اگر بچه ها در شروع با تمرکز بیشتری بازی می کردند سرنوشت بازی اینطور نمی شد؛ ولی به طور قطع اتفاقی که امروز رخ داد در آینده می تواند به ما کمک کند؛ چون هم می توانیم به باورهای بهتری برسیم و هم می توانیم نقاط ضعف خودمان را بهبود بدهیم.

 

در شروع، بازی را ساده گرفتیم
به هر حال بازیکنانی که امروز به میدان رفتند تمام سعی و تلاش خود را کردند. شکل این بازی و نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، در آینده از خیلی از جهات می تواند به ما کمک کند. در شروع، بازی را ساده گرفتند و بعد از گلی که خوردیم و با شکلی که تیم حریف بازی می کرد، دیگر نتوانستند به بازی برگردند. من فکر می کنم ما می توانیم از این باخت در آینده بهره بگیریم.


باید به بازیکنانم فرصت می دادم
الان طوری شده که ما سه یا چهار بازی انجام می دهیم و بعد لیگ تعطیل می شود؛ ما با ترکیب ثابتی در این مدت بازی می کردیم؛ ولی بعد از این تعطیلات، بازی های به صورت مداوم انجام می شود و من نیاز به بازیکنان بیشتری دارم تا بتوانم از آن ها در ترکیب اصلی تیم استفاده کنم؛ به همین دلیل در جام حذفی تصمیم گرفتم تا به بازیکنانی که کمتر بازی می کردند بازی بدهم. این فضا امروز در اختیار بازیکنان قرار گرفت؛ برخی از آن ها خوب بازی کردند و برخی خوب نبودند؛ ولی در هر صورت از اینکه این کار را انجام دادم ناراحت نیستم. از باخت خیلی  ناراحت هستم ولی باید بابت این شناختی که به دست آوردیم، غرامت می دادیم.


شاید تحلیل من درست نبود
ما نگاه قوی و امیدوارانه ای به جام حذفی داشتیم؛ شاید تحلیل من درست نبود ولی باز هم می گویم که این تجربه می تواند در آینده به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها