کد خبر : 1370218 | 14 آبان 1395 ساعت 17:25 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با لیورپول اکو

کلوپ: به اینگس هرچقدر بخواهد زمان می‎دهم

دنی اینگس، مهاجم لیورپول، برای دومین سال متوالی با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و فصل را از دست داد.

کلوپ: به اینگس هرچقدر بخواهد زمان می‎دهم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه در آنفیلد میزبان واتفورد است و قصد دارد به روند پیروزی های خود ادامه دهد. یورگن کلوپ در آستانه بازی با واتفورد، در مورد مریض شدن چند بازیکن تیمش به لیورپول اکو گفت: «این چیزی است که همیشه در اکتبر، نوامبر و دسامبر اتفاق می افتد و خطر مریض شدن در این موقع سال بیشتر می شود.

کسالت جیمز بیشتر از بقیه بود. مریضی امره و واینالدوم یک روز طول کشید ولی در کل، فرصت لازم برای بهبود را داریم. باید تا آخرین لحظه صبر کنیم و هر کاری از دستمان بربیاید، انجام دهیم. در حال حاضر همگی آماده هستند. ما روی این مسائل حساسیم و به همین دلیل باید صبر کنیم. فعلا که همه چیز خوب است.»

 

 

1154799

 

 

کلوپ در مورد مصدومیت دوباره دنی اینگس و از دست رفتن فصل برای وی گفت: «او بازیکن لیورپول است و واقعا همه دوستش دارند و هیچ وقت چیز بدی راجع به او نشنیده ام. تنها مشکل مصدومیت او است و به زمان احتیاج دارد تا این مشکل را حل کند. در دو هفته اخیر همه می گفتند "خب، او به زودی بازی خواهد کرد" و سپس این اتفاق بد افتاد.

این خوب نیست ولی بخشی از فوتبال است. بخش مثبت این مشکل این بود که عمل جراحی با موفقیت انجام شد و به زودی ریکاوری او آغاز خواهد شد. در حال حاضر باید نشان دهیم که تیم قدرتمندی هستیم و برای بازگشت او صبر کنیم.

هرچقدر زمان بخواهد به دنی خواهیم داد تا بار دیگر به جمع ما بازگردد. او صد در صد بازیکن لیورپول خواهد بود.  دنی بسیار نزدیک به بازی در تیم اصلی بود و در تمرینات و بازی مقابل تاتنهام بسیار به ما کمک کرد.»

دیدگاه‌ها