کد خبر : 1370575 | 16 آبان 1395 ساعت 10:14 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: منصورخان استقلال را بیشتر از خانواده اش دوست داشت

اسطوره بی ادعای استقلال را از دست دادیم

سرمربی این روزهای تراکتورسازی به عنوان یکی از شاگردان قدیمی در مراسم وداع با پورحیدری در ورزشگاه شیرودی حاضر شد.

اسطوره بی ادعای استقلال را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که سال های زیادی را به عنوان شاگرد و مربی در کنار منصور پورحیدری در استقلال گذراند صبح امروز در مراسم وداع با این چهره محبوب و محجوب در ورزشگاه شیرودی از او به عنوان اسطوره بی ادعای باشگاه استقلال یاد کرد. قلعه نویی گفت:« چقدر خوب است وقتی از دنیا می روی خودت بخندی و مردم برایت گریه کنند. منصورخان پورحیدری این گونه باعزت از دنیا رفت و می بینیم که مردم قدرشناس ایران هم برای بدرقه او سنگ تمام گذاشتند و کاری کردند که ثابت شود پورحیدری خوشحال می رود و مردم برایش گریه می کنند».


او ادامه داد:« زندگی آقای پورحیدری می تواند الگوی خیلی ها باشد. من افتخار 10 تا 15 سال شاگردی ایشان را داشتم و می توانم به جرات بگویم که اسطوره بی ادعای باشگاه استقلال را از دست دادیم. مردی که هر وقت آمد خالصانه و بی ادعا کار کرد و هر وقت هم رفت غریبانه خانه نشین شد».


سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد:« شاید باور نکنید اما منصورخان استقلال را بیشتر از خانواده اش دوست داشت چون یادم هست 30 سال پیش دو دانگ از مغازه اش در خیابان مطهری را فروخت و خرج استقلال کرد تا این باشگاه زنده بماند و برای طرفدارانش افتخار بیافریند. کاری که کمتر کسی آن را انجام می دهد و فقط از یک عاشق برمی آید آن هم در شرایطی که در سال های بعد قرارداد چندانی از نظر مالی با باشگاه نداشت».


قلعه نویی در پایان گفت:« منصورخان پورحیدری خدابیامرز انسانی اخلاق مدار و متین بود که مخلصانه و عاشقانه سال های زندگی اش را برای استقلال گذاشت و در رفاقت هیچ وقت کم نیاورد. امیدوارم همیشه یاد و خاطره او زنده بماند و بتوانیم شاگردان خوبی برایش باشیم».

دیدگاه‌ها