کد خبر : 1370738 | 16 آبان 1395 ساعت 18:18 | 81.3K بازدید | 0 دیدگاه

سردار بعد از 13 هفته خودنمایی کرد؛

درخشش خیره‌کننده آزمون برابر آرسنال

روستوف در روزی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک پاس گل داد به پیروزی 4 بر یک مقابل آرسنال تولا دست یافت.

درخشش خیره‌کننده آزمون برابر آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های روز آخر هفته سیزدهم لیگ روسیه برگزار شد که روستوف در حضور ثابت سردار آزمون و نیمکت‌نشینی سعید عزت‌اللهی از ساعت 17:30 در ورزشگاه المپیک شماره 2 به مصاف آرسنال تولا رفت.


آزمون با وجود حضور در بازی‌های روستوف در 12 هفته اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده بود که اتفاقی عجیب برای این مهاجم گلزن به حساب می‌آمد اما سردار امروز تمام آنها را جبران کرد و در حالی که تیمش با گل دقیقه 8 نیکیتا بورمیستروف عقب افتاد، در دقیقه 26 با پاس پشت پای زیبا در محاصره بازیکنان زنیت، توپ را به الکساندر اروخین رساند تا این بازیکن گل تساوی را در موقعیت تک به تک برای تیمش به ثمر رساند.


10 دقیقه پس از این گل، آزمون خودش دست به کار شد و دومین گل تیمش را روی ارسال میحا از سمت راست زمیانه زمین با ضربه‌ی سر زد تا روستوف در این دیدار خانگی 2 بر یک از آرسنال تولا پیش بیافتد.


روستوف که در سه هفته اخیر تنها یک امتیاز گرفته بود دقایق 85 و 90 دو گل دیگر توسط دیمیتری پولوز و اروخین زد و با نتیجه پُر گل 4 بر یک پیروز شد.
 

آزمون سه‌شنبه شب هفته گذشته نیز در ورزشگاه ویسنته کالدرون و بازی‌ای که 2 بر یک به سود اتلتیکو مادرید خاتمه یافت تنها گل تیمش را وارد دروازه اوبلاک کرد و با نمایش امشب نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است.


روستوف با این پیروزی 20 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول لیگ روسیه رفت و آرسنال تولا با 9 امتیاز تیم چهاردهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها