کد خبر : 1370858 | 17 آبان 1395 ساعت 10:55 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: می‌خواهم در جمع 5 بازیکن برتر جهان باشم

ادن هازارد، هافبک چلسی، مدعی شد که با آزادی که کونته در اختیار او قرار داده توانسته آنقدر بدرخشد و حالا هدفش حضور در جمع 5 بازیکن برتر جهان است.

هازارد: می‌خواهم در جمع 5 بازیکن برتر جهان باشم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در طول فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و در بیشتر بازی‌های چلسی محو بود. با این حال با کونته او درخشش فوق العاده ای داشته و تا به اینجای کار 7 گل در 11 بازی به ثمر رسانده است. او که امسال در فهرست 23 نفر برتر توپ طلا جایی نداشت، مدعی شد که هدفش برای سال بعد حضور در جمع 5 بازیکن برتر جهان است.

 

1155511

 


او گفت:" فصل گذشته خوب نبودم؛ بنابراین طبیعی است که در لیست 23 نفره نباشم. ولی می‌خواهم به لیست بازگردم و تمام تلاشم را انجام دهم تا در آن لیست باشم؛ نه در بین 23 نفر بلکه در بین 5 نفر برتر. بله می‌خواهم به این سطح برسم. فصل گذشته روزهای سختی برای من بود. سعی کردم به بازیکنی تبدیل شوم که دو سال پیش بودم ولی حالا سعی می‌کنم مثل دوره ای که کودک بودم بازی کنم. از فوتبال لذت می‌برم، پستم کمی با گذشته فرق دارد و بیشتر به داخل محوطه حریف می‌روم. این پست آزادی بیشتری به من داده که از آن خیلی خوشحالم. کونته تغییرات زیادی ایجاد نکرده، تنها آزادی عمل بیشتری به من داده است. نیازی نیست من مقابل دفاع راست حریف دفاع کنم زیرا مارکوس آلونسو آنجاست. من فقط روی حضورم در پست خودم تمرکز دارم و وقتی توپ زیر پای من است، آزادی عمل بیشتری دارم که کجا بروم و چه تصمیمی بگیرم."

دیدگاه‌ها