کد خبر : 1373163 | 26 آبان 1395 ساعت 19:43 | 101.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویضی که ایران را دگرگون کرد (عکس)

حضور بال چپ مورد علاقه کی روش در نیمه دوم باعث شد تا تیم ملی عملکردی متفاوت در نیمه دوم بازی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری بعد از بازگشت از مصدومیتی که در لیگ به آن دچار شده بود، حضور پر رنگی در ترکیب تیم ملی برابر روسیه داشت. بال چپ پا و تاثیر گذار تیم ملی که در بازی های گذشته از مهره های تاثیر گذار تیم ملی بود در این دیدار با تصمیم کی روش و به دلیل مصدومیت جزئی که در هفته های گذشته به آن دچار شده بود از روی نیمکت بازی را آغاز کرد.

 


امیری اما در نیمه دوم، جانشین کاپیتان تیم ملی، اشکان دژاگه شد و بعد از حضور او بود که تیم ملی، فوتبالی متفاوت را ارائه کرد. حضور امیری و همکاری او با میلاد محمدی در سمت چپ زمین باعث شد تا تیم ملی عملکردی متفاوت داشته باشد و با فعالیت بالای این دو بازیکن بود که تیم ملی موفق به خلق موقعیت های خطرناک شد.

 


پاس رو به جلو و در عمق امیری برای قوچان نژاد که منجر به گل صحیح اما مردود اعلام شده ایران بود، در کنار حرکت ترکیبی او با میلاد محمدی که با ضربه سر جهانبخش در چند قدمی دروازه همراه شد، از مهمترین موقعیت هایی بودند که امیری در خلق آن بعد از حضور در زمین نقش پررنگی داشت. امیری در مدت زمان کوتاه حضور در زمین تانکو عبدالرحمان، نمایش قابل قبولی داشت تا حسرت مصدومیتی که او را از ترکیب تیم ملی دور کرد در کنار دیگر مشکلات این بازی برای از دست رفتن دو امتیاز حساس قرار بگیرد.

 

 

 

 

عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها