کد خبر : 1373562 | 28 آبان 1395 ساعت 18:58 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب گلر برزیلی؛

گلر جانشین ویسی را نجات داد

مهدی امینی دروزاه‌بان جوان تیم سپاهان در مقابل آلومینیوم اراک روز درخشانی را پشت سر گذاشت.

گلر جانشین ویسی را نجات داد

به گزارش "ورزش‌سه"،  یکی از مشخصه‌های تیم سپاهان با عبدا.. ویسی، تغییرات زیاد نسبت به فصل گذشته و اضافه شدن جوانان به جای باتجربه های گران قیمت، به این تیم بوده است. سپاهان تا اینجا جوان‌ترین تیم لیگ را در اختیار دارد و نمودار به کارگیری بازیکنان جوان در این تیم نشان می‌دهد، که آن‌ها از این حیث در لیگ برتر رتبه اول را در اختیار دارند.


آرمین سهرابیان، رضا میرزایی، حامد بحیرایی، عماد میرجوان و بازیکنانی مثل علی احمدی در این فصل و توسط عبدا.. ویسی در ترکیب زردپوشان به میدان رفته اند و نمایش قابل قبولی ارائه داده اند.  البته تیم سپاهان در این فصل نوسانات زیادی را تجربه کرده و بسیاری از کارشناسان دلیل این امر را تغییرات زیاد و جوان بودن این تیم می دانند
اما دیدار مقابل آلومینیوم اراک را باید به دروازه بان جوان این تیم یعنی مهدی احمدی اختصاص داد؛ دروازه بانی که با مهار ضربه پنالتی در آخرین ثانیه های وقت های اضافی، روز خوب خود را تکمیل کرد. او علاوه بر مهار پنالتی، در چند صحنه با واکنش های خوب خود مانع از گلزنی مهاجمین آلومینیوم شد تا یکی از عوامل اصلی صعود زردپوشان به مرحله بعدی باشد.


مهدی امینی که 20 سال سن دارد، سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ را نیز در کارنامه دارد. در مسابقات جام جهانی کوچک که دی ماه سال ۱۳۹۱ در کشور روسیه برگزار شد، مهدی امینی به عنوان دروازه بان اول تیم ملی نوجوانان ایران عملکرد خوبی از از خود به نمایش گذاشت. او در دیدار تیم ملی نوجوانان ایران مقابل ترکیه و ایتالیا با انتخاب کمیته فنی این مسابقات به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی شد.
با نمایش خوب امینی در بازی مقابل آلومینیوم اراک، سرمربی تیم سپاهان حالا در بازی های حساس لیگ برتر هم می تواند روی توانایی های این بازیکن حساب باز کند.

 


مهدی امینی که 20 سال سن دارد، سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ را نیز در کارنامه دارد. در مسابقات جام جهانی کوچک که دی ماه سال ۱۳۹۱ در کشور روسیه برگزار شد، مهدی امینی به عنوان دروازه بان اول تیم ملی نوجوانان ایران عملکرد خوبی  از خود به نمایش گذاشت. او در دیدار تیم ملی نوجوانان ایران مقابل ترکیه و ایتالیا با انتخاب کمیته فنی این مسابقات به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی شد.

 


با نمایش خوب امینی در بازی مقابل آلومینیوم اراک، سرمربی تیم سپاهان حالا در بازی های حساس لیگ برتر هم می تواند روی توانایی های این بازیکن حساب باز کند.

دیدگاه‌ها