کد خبر : 1374152 | 01 آذر 1395 ساعت 14:39 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

گزارشگر اعصاب بیننده‌های تلویزیونی را به هم ریخت؛

امینی: فریادهای گلر اراک روحیه‌ام را بیشتر کرد

مهدی امینی، دروازه بان جوان سپاهان می گوید که وقفه بازی در دقایق انتهایی و فریادهای گلر آلومینیوم، باعث تمرکز بیشتر او در گرفتن پنالتی شده است.

امینی: فریادهای گلر اراک روحیه‌ام را بیشتر کرد

گلر جوان سپاهان در مورد دیدار مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: «بازی خیلی سختی انجام دادیم. تیم آلومینیوم تیم خیلی خوبی بود و در مرحله قبلی پیکان را حذف کرده بود. به نظرم جایگاه تیم آلومینیوم در جدول لیگ یک واقعی نیست و این تیم نمایش خیلی خوبی داشت.»

 

وی در مورد جوانگرایی ویسی در تیم سپاهان که فرصت را برای بازیکنانی نظیر او فراهم می کند، افزود: «آقای ویسی در تیم ما یک تحول بزرگ را ایجاد کرده است و این برای ما خیلی خوب است و باعث شده که فرصت برای ما ایجاد شود تا بتوانیم توانایی های خود را ثابت کنیم.»

 

مهدی امینی در مورد عملکرد خود در این دیدار و مهار یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی گفت: «خدا را شکر که خدا کمک کرد و توانستم جواب زحمات مربیان و اعتمادی که آقای ویسی به من داشت را بدهم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم این روند را ادامه دهم.»


او در مورد ورود هواداران اراکی به زمین مسابقه اظهار داشت: «نمی دانم واقعا چه اتفاقی افتاد؛ زمانی که پنالتی شد 7 یا 8 تماشاچی به زمین آمدند و هیچ پلیسی هم نبود که از ورود آن‌ها به زمین جلوگیری کند. صحنه های عجیبی را دیدیم.»

 

1158408


گلر سپاهان در مورد صحنه پنالتی گفت و وقفه ای که در بازی پس از اعلام پنالتی رخ داد. وی ادامه داد: « محوطه جریمه شلوغ بود ولی به نظرم پنالتی نبود؛ فریادهای دروازه بان اراک بعد از بازی، روحیه ما را بیشتر کرد. تمرکز بازیکنان آن ها به هم ریخت و ما تمرکز بیشتری پیدا کردیم.»

 

امینی در مورد نحوه گزارشگری در این دیدار که واکنش های زیادی به همراه داشته، بیان کرد: «موضوع خیلی پیچیده است. گزارش او کاملا یک طرفه بود و به نظرم گزارشگر باید دو طرفه باشد و با گزارشش اعصاب بیننده تلویزیونی را به هم نریزد. در طول گزارش به آقای ویسی و حاج صفی هم بی احترامی شد که اصلا درست نیست.»

 

دروازه بان جوان سپاهان در مورد اینکه با نمایش خوب خود شانس بازی در لیگ برتر را هم به دست آورده، عنوان داشت: «این موضوع نظر آقای ویسی است و من تلاش خودم را بیشتر از قبل هم می کنم. گلر دیگر ما لی اولیویرا است که دروازه بان خیلی خوبی است و می توانم از او خیلی چیزها یاد بگیرم. پارسال هم من با دو گلر خیلی خوب یعنی شهاب گردان و رحمان احمدی کار کردم و اگر در جام حذفی عملکرد خوبی داشتم، به خاطر تجربیات آقای گردان و احمدی بود. اولیویرا هم کارنامه خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم چیزهای زیادی از او یا بگیرم.

دیدگاه‌ها