کد خبر : 1379550 | 22 آذر 1395 ساعت 23:38 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: هرگز فکر نمی کردم 4 توپ طلا ببرم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد اگر قهرمانی در چمپیونزلیگ و یورو 2016 نبود، نمی توانست برای چهارمین بار به توپ طلا دست پیدا کند.

رونالدو: هرگز فکر نمی کردم 4 توپ طلا ببرم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در فینال یورو مقابل فرانسه مصدوم شد اما معتقد است که این قهرمانی و فتح اوندسیما با رئال، باعث شد تا به توپ طلا دست پیدا کند.

 

او در مصاحبه با اکیپ گفت:" برای من این افتخار بزرگی است که به چهارمین توپ طلا دست پیدا کردم. همان احساس دریافت اولین توپ طلا را دارم. این رویایی است که بار دیگر برآورده شده است. هرگز فکر نمی کردم چهار بار برنده توپ طلا شوم. خیلی خوشحال هستم.

 

از این فرصت برای تشکر از همه هم تیمی هایم در تیم ملی و رئال مادرید استفاده می کنم. خیلی خوشحالم و احساس غرور می کنم. اگر رئال یا پرتغال قهرمان نمی شد، من برنده نمی شدم. بنابراین من همیشه نتیجه تیمی را در اولویت قرار می دهم.

 

بردن یورو، چمپیونزلیگ و توپ طلا فراموش نشدنی است. این بهترین سال دوران حرفه ای ام بود؛ هم از لحاظ فردی و هم تیمی.

 

1163310

 

بردن اولین جام با پرتغال همیشه در کارنامه من خالی بود. این یکی از بهترین لحظات زندگی من بود. من قهرمانی در چمپیونزلیگ را هم فراموش نمی کنم.

 

تفاوتش این است که رئال به بردن جام عادت دارد اما پرتغال هرگز یک جام مهم را فتح نکرده بود. نمی خواهم به چمپیونزلیگ بی احترامی کنم اما بردن یورو با پرتغال لحظه ای ویژه ای بود و در سطحی متفاوت.

 

کدام مهمتر است؛ توپ طلای پنجم یا یک جام دیگر با پرتغال؟ فکر می کنم هر دو برایم مهم است. تلاش می کنم بهترین بازی هایم را ارائه بدهم؛ مانند همیشه."

دیدگاه‌ها