کد خبر : 1381124 | 29 آذر 1395 ساعت 17:01 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تحول شگرف بارسلونا پس از بازگشت اینیستا

بارسلونا با اینیستا و بدون اینیستا دو تیم کاملا متفاوت به نظر می رسد و حداقل این مساله در دو ماه دوری این بازیکن به وضوح مشهود بود.

تحول شگرف بارسلونا پس از بازگشت اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته بارسلونا و اسپانیول، با نمایش خیره کننده اینیستا و مسی همراه بود. مسی یک گل زد و دو پاس گل داد؛ به طوریکه بسیاری معتقدند این بهترین نمایش وی در 6 سال اخیر بود.

 

اینیستا نیز پاس گلی استثنایی به سوارز داد تا گل اول بارسا به ثبت برسد و روی گل دوم آبی اناری ها نیز نقش مهمی ایفا کرد.

کاپیتان بارسا تقریبا سه ماه پیش در بازی با والنسیا با خطای انزو پرز به شدت مصدوم شد و دو ماه از میادین به دور ماند. البته مدت زمان دوری او بیشتر پیش بینی شده بود ولی اینیستا در عین ناباوری خود را به ال کلاسیکو رساند و حتی در نیمه دوم آن بازی نیز به میدان رفت. او برابر رئال بازی بارسلونا را در نیمه دوم متحول کرد هرچند که این هم برای پیروزی آبی اناری ها کافی نبود.

 

 

1164800

 

 

اینیستا پس از بازگشت، در سه بازی از ابتدا به میدان رفته و بارسا موفق به پیروزی 4-0 بر گلادباخ، 3-0 بر اوساسونا و 4-1 بر اسپانیول شده است. آمار 11 گل زده و تنها یک گل خورده در این سه بازی برای بارسا به ثبت رسیده است.

 

آبی اناری ها که پیش از بازگشت اینیستا، در لالیگا سه بازی متوالی را مساوی کرده بودند، حالا به مسیر پیروزی بازگشته و سبک بازی شان نیز چشم نوازتر از گذشته شده است. واضح است که با حضور اینیستا، مسی، سوارز، نیمار و دیگر ستاره های بارسا به خود واقعی شان نزدیک تر شده و آهنگ حرکتی بارسا نیز روان تر می شود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا بسیار امیدوار است تا شروع یک سوم انتهایی فصل که حساس و نفسگیر است، اینیستا به مرز آمادگی 100 درصد خود برسد.

 

 

 

دیدگاه‌ها