کد خبر : 1381311 | 30 آذر 1395 ساعت 13:15 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

برزیلی ها مثل اوکراینی ها؛

سپاهان-سایپا؛ بدون برزیلی‌ها

ترکیب دو تیم سپاهان و سایپا اعلام شد و همانطور که انتظار می رفت بازیکنان برزیلی دو تیم در ترکیب حضور ندارند.

سپاهان-سایپا؛ بدون برزیلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سپاهان و سایپا در مجموع از 5 بازیکن برزیلی در ترکیب خود سود می برند و در این دیدار هیچ یک از آن ها در ترکیب حضور ندارند.


لی اولیویرا که در لیگ برتر به طور ثابت به میدان می رود، در این دیدار با مهدی امینی گلر جوان سپاهان جایگزین شده است. پدرو هنریکه دیگر بازیکن برزیلی تیم سپاهان است که به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارد. البته در صورت عدم محرومیت هم بعید به نظر می رسید که توسط ویسی از ابتدا به زمین فرستاده شود.


تیم سایپا هم 3 بازیکن برزیلی را به ترکیب خود اضافه کرده است. الساندرو در چارچوب دروازه؛ جونیور لوپز در قلب خط دفاعی و خوزه رینالدو به عنوان مهاجم. بازیکنانی که هیچ کدام گره از کار حسین فرکی باز نکرده اند و جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارند.


با نگاهی به عملکرد کلی خریدهای خارجی تیم های لیگ برتری، می توان به این موضوع پی برد که در مجموع شاهد بازدهی مناسبی از آن ها نبوده ایم و این موضوع به خاطر موضوع هواداری در برخی تیم ها مانند پرسپولیس بیشتر به چشم می آید. در حالی که عملکرد بازیکنان خارجی تیم هایی که هوادار ندارند نیز قابل دفاع نیست که زیاد توجه رسانه ها را به خود جلب نمی کند.

دیدگاه‌ها