کد خبر : 1381353 | 30 آذر 1395 ساعت 16:19 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

دست مدیریت را باز گذاشتم؛

فرکی: شعارها علیه خودم را به خدا واگذار می‌کنم

حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان معتقد است که در سپاهان به او فرصت کافی داده نشده است.

فرکی: شعارها علیه خودم را به خدا واگذار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی عصر امروز و پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل غیبت در کنفرانس خبری روز گذشته به سوالات آن‌ها پاسخ داد.


تلاش کردیم پیروز شویم ولی نشد
خاطرات بسیار خوبی از جامعه رسانه‌ای اصفهان دارم و خوشحالم که بار دیگر در حضور شما هستم. سپاهان در بهترین روزهای خودش به سر می‌برد ولی وضعیت ما نسبت به حریف تفاوت داشت. تلاش کردیم پیروز شویم ولی موفق نشدیم.


پنالتی ابتدای بازی تمرکز ما را به هم زد
غایبان بسیار زیادی داشتیم ولی با همین شرایط هم خوب بازی کردیم. پنالتی ابتدای مسابقه تمرکز ما را به هم زد.


خروج از جام حذفی طبیعی است
به دلیل کمبود بازیکن به موفقیت نرسیدیم اما حق‌مان باخت بود. خروج از جام حذفی یک اتفاق طبیعی است و امیدوارم در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق باشیم.


در جام حذفی قرعه خوبی نداشتیم
فشردگی لیگ و مصدومیت‌ها دست ما را از بازیکن خالی کرد و در جام حذفی هم قرعه خوبی نصیب ما نشد.


دست مدیریت را باز گذاشتم
مدیریت باشگاه سایپا در شرایط سخت از ما حمایت کرده است و امیدوارم این مسأله از تصمیمات احساسی جلوگیری کند. من دستشان را باز گذاشتم ولی از من حمایت کردند.


کیفیت نقش جهان بازیکنان ما را به وجد آورد
زمین نقش‌جهان و کیفیت خوب آن بازیکنان ما را به وجد آورد و همین زمین خوب باعث افزایش کیفیت بازی شد. متأسفانه ما زمین تمرینی خوبی نداریم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا در نیم‌فصل دوم نتیجه بگیریم.


برای نتیجه گیری در سپاهان به زمان نیاز داشتیم
تیم فصل گذشته مسن بود و میانگین سنی تیم بیش از 29 سال بود ولی الان فکر می‌کنم میانگین سنی سپاهان زیر 25 سال است و این اتفاق بسیار مهمی برای سپاهان بوده است. ما بازیکنان جوانی در مجموعه خود داشتیم که به تیم اضافه کردم اما به زمان نیاز داشتیم که امروز برای ویسی فراهم شده است.


امیدوارم به ویسی زمان کافی بدهند
 هواداران نگران نتایج تیم بودند ولی زمان کافی در اختیار من قرار نگرفت. امیدوارم این شرایط برای ویسی ایجاد نشود و به او اجازه دهند کارش را انجام دهد چون با این جوانگرایی آینده خوبی در انتظار سپاهان است و خوشحالم که این بازیکنان در سپاهان بازی می‌کنند.


شعارها علیه خودم را به خدا واگذار می کنم
من هم خاطرات خوبی از هواداران واقعی سپاهان دارم. یک معلم هستم و تمام این ماجرا را به خدا واگذار کردم. البته شعارها علیه من مهم نبود چون من قضاوت این افراد داخل ورزشگاه را نمی‌بینم بلکه همه مردم کشورم را مدنظر قرار می‌دهم. امیدوارم روزی برسد که فرهنگ و اخلاق حرف اول را در ورزشگاه‌ها بزند.

دیدگاه‌ها