کد خبر : 1381424 | 30 آذر 1395 ساعت 19:14 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی – منصوریان؛ جام حذفی قربانی می‌گیرد؟

با شکست سایپا و استقلال و حذف این دو تیم در جام حذفی گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت این تیم که نتوانسته اند به نتایج مناسبی دست یابند افزایش یافته است.

فرکی – منصوریان؛ جام حذفی قربانی می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان تا به اینجا فصل نتوانسته نتایج مناسبی در استقلال کسب کند و حذف از جام حذفی نیز باعث شده تا شانس بزرگ این مربی برای کسب جام نیز در این رقابت ها از دست برود.

منصوریان در روزی که توانست حتی از نفت پیش بیفتد در نهایت بازی را باخت و از جام حذفی کنار رفت. سرمربی جوان استقلال که در ابتدای این فصل نیمکت هدایت این تیم را پذیرفته بود، طی روزهای اخیر و خصوصا بعد از شکست مقابل تراکتورسازی به شدت تحت فشار قرار گرفته بود که پیروزی مقابل پدیده اندکی از این فشار را از روی دوش او برداشت. با این حال شکست مقابل نفت تهران و حذف از جام حذفی به معنای از دست رفتن بزرگترین شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جامی که تنها سه گام با آن فاصله داشتند، بود. اتفاقی که می تواند بار دیگر منصوریان را به سیبل انتقادات تبدیل کند و جایگاه متزلزل این مربی را بار دیگر به خطر بیندازد. 


دیگر مربی لیگ برتری که با شکست در جام حذفی جایگاه و نیمکت خود را در خطر می بیند، حسین فرکی است. سرمربی سابق فولاد خوزستان و سپاهان که توانسته به همراه این دو تیم عنوان قهرمانی را نیز کسب کند، اکنون به همراه نارنجی پوشان در جایگاه عجیب چهاردهم قرار دارد. جایگاهی که با توجه به شرایط نقل و انتقالات و حضور این مربی در ابتدای فصل به هیچ عنوان پیش بینی نمی شد. فرکی که پیش از این با توجه به نتایج تیمش در لیگ برتر استعفای خود را به هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده بود، بار دیگر به کار خود ادامه داد و با رای اعتماد مدیران این باشگاه مواجه شد اما تداوم روند نزولی این باشگاه که با شکست و حذف از جام حذفی برابر سپاهان همراه شده، اکنون این مربی را در شرایطی قرار داده که بار دیگر گمانه زنی در خصوص آینده متزلزل او به گوش می رسد.


حسین فرکی و علیرضا منصوریان که در این فصل نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند، از صعود به جمع 4 تیم برتر جام حذفی هم ناکام مانده اند و باید دید شکست در جام حذفی قربانی خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاه‌ها