کد خبر : 1381772 | 02 دی 1395 ساعت 11:14 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ قهرمانی نیم فصل لیگ ستارگان در دوحه

السد – الجیش؛ نمایش رقبای استقلال و ذوب آهن

هفته سیزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر امروز پیگیری می شود و در مهمترین بازی دو تیم قدرتمند السد و الجیش در جدالی که بوی قهرمانی نیم فصل را می دهد به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، برتری غیرمنتظره 10-0 لخویا برابر الشحانیه باعث شد تا رقابت در صدر جدول برای قهرمانی نیم فصل داغ تر از همیشه شود. چون رقیب استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان جای السد را در صدر جدول گرفت و از همه مهمتر تفاصل گل خود را به صورت فاحش افزایش داد تا شانس قهرمانی نیم فصل یاران پورعلی گنجی و ژاوی کمتر شود.

 

1165333


با این اتفاق امروز دو تیم السد و الجیش در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که برنده این مصاف گامی بلند برای رسیدن به صدر و قهرمانی نیم فصل برخواهد داشت به خصوص السدی ها تا با خیالی آسوده در دو هفته پایانی به مصاف هم بروند. از ساعت 18:45 امشب در ورزشگاه لخویا در شمال دوحه یاران پورعلی گنجی و ژاوی مقابل ستاره های الجیش قرار می گیرند تا دو نماینده پلی آفی قطر در لیگ قهرمانان آسیا جنگی دیدنی با هم داشته باشند. 


مصافی که می تواند برای مربیان استقلال و همچنین ذوب آهن فرصت خوبی باشد تا رقبای خود در پلی اف آسیا و همچنین مرحله گروهی را آنالیز کنند. روزنامه امروز قطر با پرداختن به این مصاف حساس از دوئل پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی با حمدا.. گلزن مراکشی الجیش به عنوان جدال سرنوشت ساز این بازی نام بردند و تحلیل های جالبی انجام دادند ضمن این که روزنامه الوطن از هر دو بازیکن خارجی به عنوان ستاره های احتمالی میدان نام برد.

دیدگاه‌ها