کد خبر : 1387472 | 25 دی 1395 ساعت 18:19 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

چپاروف با 21 جام به ایران آمد

گمشده علیرضا منصوریان میان هیچ‌کدام از خریدهای پرتعدادش در ابتدای فصل نبود. هیچ کدام از آنها نتوانستند انتظارات سرمربی آبی‌ها را برآورده کند و مهره مورد نظر او باشد.

چپاروف با 21 جام به ایران آمد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آی اسپورت ، به همین دلیل است که منصوریان در نقل وانتقالات نیم‌فصل دوباره دست به قلم شده. به اندازه همان ابتدای فصل بازیکن در لیستش نوشته و امیدوار است تا این‌بار گمشده‌اش را پیدا کند. برخلاف ادعاهایش، گمشده‌اش در میان بازیکنان جوان نیست. او از همان ابتدا به دنبال ناجی‌اش در میان باتجربه‌ها می‌‌گشت و حالا هم وضع به همان منوال قدیم است. یک پیرمرد قرار است ناجی سرمربی جوان باشد. حالا آن پیرمرد یا جباروف است یا آندو و شاید هم هردو.

 

نگاهی به کارنامه این بازیکن ازبکستانی بسیار امیدوار کننده است. جباروف انگار با جام پای به فوتبال گذاشته و البته استقلالی‌ها امیدوارند که با جام هم با مستطیل سبز وداع کند.

 

1173142

 

جباروف در پاختاکور، یک رکورد ثبت کرد و 6 سال پی در پی با این تیم جام‌قهرمانی ازبکستان را بالای سر برد. او بعد از این 6 سال راهی بنیادکار شد. رفتن به بنیادکار پایان قهرمانی‌های پاختاکور بود اما پایان قهرمانی‌های جباروف نه. جام قهرمانی با او جابه‌جا شد و از پاختاکور به بنیادکار آمد و این بازیکن با تیم جدیدش هم دو قهرمانی پی‌در پی به دست آورد. بعد از آن راهی اف سی سئول شد و جام را هم همراه خود به این تیم برد. سال دوم در سئول اولین باری بود که او فصل را بدون قهرمانی پشت سر گذاشت. بعد از آن راهی الشباب شد و اگرچه قهرمان لیگ نشد اما یک قهرمانی جام‌حذفی را به نام خودش ثبت کرد. بعد از آن‏، ستاره ازبکستانی هم دوران بی‌قهرمانی را تجربه می‌کند و سه سال بدون هیچ جامی می‌گذراند تا سال گذشته. بازگشت به کشورش و حضور در لوکوموتیو و یک جام دیگر تا رکوردی اعجاب‌انگیز از خود به ثبت برساند.


شمارش جام‌های قهرمانی لیگ و جام‌‌های حذفی او، ما را به عدد رشک‌برانگیز 21 جام می‌رساند. رکوردی که برای تمام بازیکنان ایرانی حتی رسیدن به نیمی از آن هم یک رویا حساب می‌شود. بی‌شک جباروف، بهترین بازیکن آسیا در سال‌های و  پرافتخارترین بازیکنی است که به ایران آمده است .

 

دیدگاه‌ها